Bakalářská práce se zabývá problematikou mystery shoppingových aktivit ve společnosti Baťa a. s. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která je zaměřená na prodej, zákazníka využívajícího služeb prodeje a samotný mystery shopping. Po představení společnosti a mystery shoppingu jí využívanou, je v praktické části dále pomocí dotazníkového šetření provedena srovnávací analýza mystery shoppingových aktivit společnosti Baťa a. s. s jinými vybranými firmami. Z poznatků srovnávací analýzy jsou společnosti doporučeny návrhy pro zdokonalení vyu-žívané metody mystery shopping.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis concerns with problems of mystery shopping activities in Bata Joint Stock Company. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, there is a bibliographic search worked out, which is aimed on the sales, customer using sale services and mystery shopping itself. After introducing company’s profile and used mystery shopping methods, there is a comparative analysis between Bata’s and other chosen companies’ mystery shopping activities, which are analyzed using questionnaire in the practical part. Issued from the comparative analysis results, there are recommended proposals to improve used mystery shopping method of the company.
Bakalářská práce se zabývá problematikou mystery shoppingových aktivit ve společnosti Baťa a. s. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která je zaměřená na prodej, zákazníka využívajícího služeb prodeje a samotný mystery shopping. Po představení společnosti a mystery shoppingu jí využívanou, je v praktické části dále pomocí dotazníkového šetření provedena srovnávací analýza mystery shoppingových aktivit společnosti Baťa a. s. s jinými vybranými firmami. Z poznatků srovnávací analýzy jsou společnosti doporučeny návrhy pro zdokonalení vyu-žívané metody mystery shopping.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis concerns with problems of mystery shopping activities in Bata Joint Stock Company. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, there is a bibliographic search worked out, which is aimed on the sales, customer using sale services and mystery shopping itself. After introducing company’s profile and used mystery shopping methods, there is a comparative analysis between Bata’s and other chosen companies’ mystery shopping activities, which are analyzed using questionnaire in the practical part. Issued from the comparative analysis results, there are recommended proposals to improve used mystery shopping method of the company.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k mystery shoppingu.
II. Praktická část
Analyzujte současné využití mystery shoppingu ve firmě Baťa a. s. a dalších vybraných firem.
Vypracujte doporučení k lepšímu využití mystery shoppingu ve firmě Baťa a. s.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k mystery shoppingu.
II. Praktická část
Analyzujte současné využití mystery shoppingu ve firmě Baťa a. s. a dalších vybraných firem.
Vypracujte doporučení k lepšímu využití mystery shoppingu ve firmě Baťa a. s.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum : Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] BOUČKOVÁ, J., et al. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[3] KOZEL, R., et al. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] ZIKMUND, G. W. Exploring marketing research. 8th edition. South Western : Thomson-South Western, 2003. 744 s. ISBN 0-324-18148-5.
[5] WILSON, A. Marketing research : an integrated approach. 2nd edition. Harlow : Prentice Hall, 2006. 432 s. 1 CD-ROM. ISBN 0-273-69474-X.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum : Jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[2] BOUČKOVÁ, J., et al. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[3] KOZEL, R., et al. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] ZIKMUND, G. W. Exploring marketing research. 8th edition. South Western : Thomson-South Western, 2003. 744 s. ISBN 0-324-18148-5.
[5] WILSON, A. Marketing research : an integrated approach. 2nd edition. Harlow : Prentice Hall, 2006. 432 s. 1 CD-ROM. ISBN 0-273-69474-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Kloudová - Pohovořte o problematice inflace a nezaměstnanosti, jejích typech a formách, jejích příčinách. Znázorněte krátkodobou a dlouhodobou Philipsovu křivku.
dr. Klímek - Které statistické metody lze využít v MKT výzkumu? Popište korelační analýzu a její využití a náležitosti.
dr. Tučková - Popište životní cyklus podniku, popište fázi mezi stagnací a krizí. Jaké znáte druhy zrušení podniku? Popište rozdíl mezi likvidací a konkursem podniku.