Bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu vytvoření internetových stránek firmy XY, jako nástroje, prostřednictvím něhož firma zvýší svou konkurenceschopnost na trhu. Praktická část zahrnuje analýzu postavení firmy na trhu a analýzu současných internetových stránek firmy. Návrhy nových internetových stránek vychází z podrobné kvalitativní a kvantitativní analýzy konkrétních tržních segmentů. Návrh je vytvořen tak, aby firmě přinesl maximální efekt s využitím minimálních nákladů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis contains website concept creation for Company XY such as ways of improving a competitive ability in the market. The practical part includes an analysis of company position in the market and present company website analysis. New website concept is based on a detailed qualitative and quantitative analysis of concrete market segments. The concept is designed to achieve the best effect with minimal costs.
Klíčová slova
Internet, Internet marketing, Kvalitativní výzkum, Kvantitativní výzkum, Analýza rizik, Internetová reklama
Klíčová slova v angličtině
Internet, Internet marketing, Qualitative research, Quantitative research, Risk analysis, Internet commercial
Rozsah průvodní práce
85 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu vytvoření internetových stránek firmy XY, jako nástroje, prostřednictvím něhož firma zvýší svou konkurenceschopnost na trhu. Praktická část zahrnuje analýzu postavení firmy na trhu a analýzu současných internetových stránek firmy. Návrhy nových internetových stránek vychází z podrobné kvalitativní a kvantitativní analýzy konkrétních tržních segmentů. Návrh je vytvořen tak, aby firmě přinesl maximální efekt s využitím minimálních nákladů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis contains website concept creation for Company XY such as ways of improving a competitive ability in the market. The practical part includes an analysis of company position in the market and present company website analysis. New website concept is based on a detailed qualitative and quantitative analysis of concrete market segments. The concept is designed to achieve the best effect with minimal costs.
Klíčová slova
Internet, Internet marketing, Kvalitativní výzkum, Kvantitativní výzkum, Analýza rizik, Internetová reklama
Klíčová slova v angličtině
Internet, Internet marketing, Qualitative research, Quantitative research, Risk analysis, Internet commercial
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zformulujte teoretická východiska pro obsahové a technické zpracování návrhu specifických internetových stránek.
II. Praktická část
Proveďte vícekriteriální analýzu současného stavu vybraných českých a zahraničních internetových stránek se zaměřením na oblast kopírování, skenování a archivace dokumentů.
Proveďte socio-kulturní analýzu na vzorku vybraných respondentů.
Vypracujte návrh na zpracování internetových stránek se zaměřením na oblast archivace dat a tento návrh podrobte analýze nákladů, rizik a přínosů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zformulujte teoretická východiska pro obsahové a technické zpracování návrhu specifických internetových stránek.
II. Praktická část
Proveďte vícekriteriální analýzu současného stavu vybraných českých a zahraničních internetových stránek se zaměřením na oblast kopírování, skenování a archivace dokumentů.
Proveďte socio-kulturní analýzu na vzorku vybraných respondentů.
Vypracujte návrh na zpracování internetových stránek se zaměřením na oblast archivace dat a tento návrh podrobte analýze nákladů, rizik a přínosů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] STRAUSS, Judy, EL-ANSARY, Adel, FROST, Raymond. E-Marketing. 4th edition. New Jersey : Pearson Education, Inc, 2006. 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
[2] MOHAMMED, Rafi A., et al. Internet marketing : Building advantage in a networked economy. 2nd edition. New York : McGraw-Hill, 2004. 743 s. ISBN 0-07-253842-2.
[3] PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. Bratislava : Sprint, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-2470-513-3.
[5] BĚLOHLÁVEK, František, KOŠŤAN, Pavol, ŠULER, Oldřich. Management. Olomouc : Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8.
Seznam doporučené literatury
[1] STRAUSS, Judy, EL-ANSARY, Adel, FROST, Raymond. E-Marketing. 4th edition. New Jersey : Pearson Education, Inc, 2006. 456 s. ISBN 0-13-148519-9.
[2] MOHAMMED, Rafi A., et al. Internet marketing : Building advantage in a networked economy. 2nd edition. New York : McGraw-Hill, 2004. 743 s. ISBN 0-07-253842-2.
[3] PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. Bratislava : Sprint, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-2470-513-3.
[5] BĚLOHLÁVEK, František, KOŠŤAN, Pavol, ŠULER, Oldřich. Management. Olomouc : Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Bábková hospodářské cykly, vysvětlete.
ing. Šteker - Ukazatele fin. analýzy, vysvětlete a uveďte, jaké znáte. Jaký je vztah mezi rentabilitou vlastního a celkového kapitálu objasněte pojem finanční páka.
dr. Stříž - Co jsou to relační databázové systémy, jaké znáte databázové objekty, graficky znázorněte ER diagram a popište jej.
Ing. Novák - Nákupní činnost podniku, řízení zásob, optimalizace, přibližte. Podle jakých vzorců, modelů vypočteme optimální úroveň zásob (velikost) ? Znázorněte prům. velikost.
Doc. Gregar - jaké analýzy (vnější) použijete při hodnocení vnějšího prostředí zhlediska marketingu? Uveďte postup.