V mojej bakalárskej práci som za zaoberal témou event marketing a jej využitím pre zvýšenie povedomia o značke Mexx. Prvá časť sa zaoberá event marketingom z teoretického hľadiska, jeho charakterovými vlastnosťami, významom a jeho typológiou. Druhá, analytická časť sa skladá z podrobnej socio- kultúrnej analýzy, ktorá pozostáva z dotazníkových šetrení a kvalitatívneho výskumu. Na základe výstupov z výskumov som vytvoril návrh eventu. Tento návrh som sformuloval tak, aby pre firmu priniesol čo možno najväčší efekt.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I dealt with a topic called Event marketing and its use in increasing public knowledge about Mexx. First part of the bachelor work deals with event marketing from theoretical view, its character trait, meaning and its typology. Second, analytical part consists of a detailed social- cultural analysis, which contains questionnaire research and qualitative research. I made an event suggestion based on the research results. The main aim of this act was to create the biggest benefit for the company.
Klíčová slova
Marketing, word of mouth marketing, event marketing, event, buzz marketing,
6 tlačítok buzzu, kvalitatívny výskum, kvantitatívny výskum, analýza rizika.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, word of mouth marketing, event marketing, event, buzz marketing, six buttons of buzz, qualitative research, quantitative research, risk analysis.
Rozsah průvodní práce
77 s., 10 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
V mojej bakalárskej práci som za zaoberal témou event marketing a jej využitím pre zvýšenie povedomia o značke Mexx. Prvá časť sa zaoberá event marketingom z teoretického hľadiska, jeho charakterovými vlastnosťami, významom a jeho typológiou. Druhá, analytická časť sa skladá z podrobnej socio- kultúrnej analýzy, ktorá pozostáva z dotazníkových šetrení a kvalitatívneho výskumu. Na základe výstupov z výskumov som vytvoril návrh eventu. Tento návrh som sformuloval tak, aby pre firmu priniesol čo možno najväčší efekt.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I dealt with a topic called Event marketing and its use in increasing public knowledge about Mexx. First part of the bachelor work deals with event marketing from theoretical view, its character trait, meaning and its typology. Second, analytical part consists of a detailed social- cultural analysis, which contains questionnaire research and qualitative research. I made an event suggestion based on the research results. The main aim of this act was to create the biggest benefit for the company.
Klíčová slova
Marketing, word of mouth marketing, event marketing, event, buzz marketing,
6 tlačítok buzzu, kvalitatívny výskum, kvantitatívny výskum, analýza rizika.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, word of mouth marketing, event marketing, event, buzz marketing, six buttons of buzz, qualitative research, quantitative research, risk analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zformulujte teoretická východiska pro obsahové a technické zpracovaní návrhu event- marketingové akce.
II. Praktická část
Proveďte socio-kulturní analýzu na vzorku vybraných respondentů.
Vypracujte návrh na zorganizování event- marketingové akce a tento návrh podrobte analýze přínosů, nákladů a rizik.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a zformulujte teoretická východiska pro obsahové a technické zpracovaní návrhu event- marketingové akce.
II. Praktická část
Proveďte socio-kulturní analýzu na vzorku vybraných respondentů.
Vypracujte návrh na zorganizování event- marketingové akce a tento návrh podrobte analýze přínosů, nákladů a rizik.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ŠINDLER, P. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-2470-646-6.
[2] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-2471-359-5.
[3] COOPER, D. R., SCHINDLER, P. S. Business Research Methods. New York : McGraw-Hill, 2008. 746 s. ISBN 978-0-07-340175.
[4] HAUGE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[5] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. New Yersey : PEARSON Prentice hall, c2006. 651 s. ISBN 0-13-1469918-5.
Seznam doporučené literatury
[1] ŠINDLER, P. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-2470-646-6.
[2] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-2471-359-5.
[3] COOPER, D. R., SCHINDLER, P. S. Business Research Methods. New York : McGraw-Hill, 2008. 746 s. ISBN 978-0-07-340175.
[4] HAUGE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[5] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. New Yersey : PEARSON Prentice hall, c2006. 651 s. ISBN 0-13-1469918-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Dobeš - Příčiny tržních selhání.
ing. Polách - Podstata a význam účetnictví a výkaznictví.
dr. Beranová - Analýza rozptylu, testy hypotézy.
ing. Bejtkovský - Řízení lidských zdrojů, outplacement, náležitosti pracovní smlouvy.
ing. Zeman - Druhy podnikových plánů z hlediska časového a obsahového.