Informace o kvalifikační práci Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti. Průzkum byl prováděn u zákazníků společnosti Billa a byl zaměřen na zlepšení celkového věrnostního systému pro zvýšení konkurenceschopnosti.
Průzkum spokojenosti jsem zpracovala pomocí dvou dotazníkových šetření, na základě kterých jsem vypracovala jednotlivá opatření, návrhy a odporučení. Cílem bylo zjištění skutečností pro možnost zkvalitnění nabízených služeb a tovarů pro koncového spotřebitele, teda pro zákazníka.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis looks into the comparison of the loyalty of customers in supermarket Billa, Ltd. in Skalica in Slovakia following the present loyalty program. It analyzes present condition of satisfaction of customers with the condition when the ‘‘previous loyalty program‘‘ work, so it compares today’s results with the earlier results. There is described rising value of satisfied customers which leads to business’s success. The research was made at customers of Billa and it was specialized to improve the loyalty program to increase competitiveness. This research was made by two questionnaires which support my proposals and recommendations. So the thesis aims to find out facts to improve offered services and goods for final consumer, so for customer.
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti. Průzkum byl prováděn u zákazníků společnosti Billa a byl zaměřen na zlepšení celkového věrnostního systému pro zvýšení konkurenceschopnosti.
Průzkum spokojenosti jsem zpracovala pomocí dvou dotazníkových šetření, na základě kterých jsem vypracovala jednotlivá opatření, návrhy a odporučení. Cílem bylo zjištění skutečností pro možnost zkvalitnění nabízených služeb a tovarů pro koncového spotřebitele, teda pro zákazníka.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis looks into the comparison of the loyalty of customers in supermarket Billa, Ltd. in Skalica in Slovakia following the present loyalty program. It analyzes present condition of satisfaction of customers with the condition when the ‘‘previous loyalty program‘‘ work, so it compares today’s results with the earlier results. There is described rising value of satisfied customers which leads to business’s success. The research was made at customers of Billa and it was specialized to improve the loyalty program to increase competitiveness. This research was made by two questionnaires which support my proposals and recommendations. So the thesis aims to find out facts to improve offered services and goods for final consumer, so for customer.
Vypracujte literární rešerši vztahující se k věrnostním programům.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace věrnostního programu u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici.
Vypracujte doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k věrnostním programům.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav aplikace věrnostního programu u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici.
Vypracujte doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-83-5.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketig : strategie a trendy. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[3] KOTLER, Philip; et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] PELSMACKER, Patrick de; et al. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-83-5.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketig : strategie a trendy. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[3] KOTLER, Philip; et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] PELSMACKER, Patrick de; et al. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Klímek - popište problematiku monetární politiky a její cíle, nástroje, rozlište expanzivní a restriktivní MP.
ing. Kameníková - zeptala se na podstatu bankovního podnikání, magický trojúhelník a požádala o popsání jeho hlavních částí.
dr. Kressová - Pohovořte o motivaci, jejich pramenech, základních charakteristikách, rozlište motiv a stimul, uveďte některé motivční teorie.