Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu
Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu.
Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé
typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco
Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST
a SWOT analýzy. Následně je proveden marketingový výzkum. Na základě všech údajů
jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které jsou v závěru práce podrobeny nákladové
a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Main purpose of this bachelor thesis is focusing on rise of competetivenes of Tesco
hypermarket in Kroměříž by using marketing mix tools.
The theoretical part contains literature search about trading market, competition and its
types. At first in practical part there is analysed the actual situation of hypermarket Tesco
Kroměříž, its financial situation and the relation to the competition. Then were done PEST
and SWOT analysis. After that market research was elaborated. Following to these facts
were done the proposals to positive changes, which were subjected through the costs and
risk analysis.
Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu
Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu.
Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé
typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco
Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST
a SWOT analýzy. Následně je proveden marketingový výzkum. Na základě všech údajů
jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které jsou v závěru práce podrobeny nákladové
a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Main purpose of this bachelor thesis is focusing on rise of competetivenes of Tesco
hypermarket in Kroměříž by using marketing mix tools.
The theoretical part contains literature search about trading market, competition and its
types. At first in practical part there is analysed the actual situation of hypermarket Tesco
Kroměříž, its financial situation and the relation to the competition. Then were done PEST
and SWOT analysis. After that market research was elaborated. Following to these facts
were done the proposals to positive changes, which were subjected through the costs and
risk analysis.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k obchodnímu trhu a konkurenci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž.
Vypracujte doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k obchodnímu trhu a konkurenci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž.
Vypracujte doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím marketingového mixu.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] FORET, Miroslav a kol.. Marketing - základy a principy. 2. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
[3] KINCL, Jan a kol.. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] FORET, Miroslav a kol.. Marketing - základy a principy. 2. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
[3] KINCL, Jan a kol.. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
[4] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Freiberg: Jak Vám SWOT analýza pomohla? Jakým způsobem by jste zlepšila komunikaci?