Snahou každého podniku bezesporu je dosahovat co nejlepších ekonomických výsledků. Jednou z možností jak takových výsledků dosáhnout je dobře zvládnutá výrobková politika, která se v současnosti neobejde bez vhodných výrobkových inovací. Ve své práci se budu zabývat inovací v podobě produkce tvárné litiny. Cílem této práce je prostřednictvím vícekriteriální analýzy zhodnotit přednosti a nedostatky inovovaného produktu a navrhnout doporučení pro českou Republiku související s výrobou tohoto produktu.
Anotace v angličtině
The aim of every company is to achieve the best possible economic results. One of the ways of reaching this objective is well - articulated product policy, which in present can´t be manage without effective product innovation. The focus of this work are innovations in ductile cast iron area through a multicriterial analysis and evaluation of the innovated product. In addition, this work will also state the advantages and disadvantages of the product and recommend innovation strategy for the Czech market.
Klíčová slova
produkt, inovace, náklady projektu, rentabilita, likvidita, výrobní náklady, přínosy projektu.
Klíčová slova v angličtině
product, innovation, cost of project, profit rate, liquidity, cost of production, benefit of project.
Rozsah průvodní práce
54s.
Jazyk
AN
Anotace
Snahou každého podniku bezesporu je dosahovat co nejlepších ekonomických výsledků. Jednou z možností jak takových výsledků dosáhnout je dobře zvládnutá výrobková politika, která se v současnosti neobejde bez vhodných výrobkových inovací. Ve své práci se budu zabývat inovací v podobě produkce tvárné litiny. Cílem této práce je prostřednictvím vícekriteriální analýzy zhodnotit přednosti a nedostatky inovovaného produktu a navrhnout doporučení pro českou Republiku související s výrobou tohoto produktu.
Anotace v angličtině
The aim of every company is to achieve the best possible economic results. One of the ways of reaching this objective is well - articulated product policy, which in present can´t be manage without effective product innovation. The focus of this work are innovations in ductile cast iron area through a multicriterial analysis and evaluation of the innovated product. In addition, this work will also state the advantages and disadvantages of the product and recommend innovation strategy for the Czech market.
Klíčová slova
produkt, inovace, náklady projektu, rentabilita, likvidita, výrobní náklady, přínosy projektu.
Klíčová slova v angličtině
product, innovation, cost of project, profit rate, liquidity, cost of production, benefit of project.
Zásady pro vypracování
Zpracujte tituly a proveďte literární průzkum pro řešení dané problematiky.
Proveďte analýzu inovovaného produktu SKS Krnov a výsledky společnosti porovnejte s hodnotami dosahovanými v odvětví.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky inovovaného produktu.
Navrhněte doporučení související s využitím inovovaného produktu pro Českou republiku.
Zásady pro vypracování
Zpracujte tituly a proveďte literární průzkum pro řešení dané problematiky.
Proveďte analýzu inovovaného produktu SKS Krnov a výsledky společnosti porovnejte s hodnotami dosahovanými v odvětví.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky inovovaného produktu.
Navrhněte doporučení související s využitím inovovaného produktu pro Českou republiku.
Seznam doporučené literatury
[1] DRAHOTSKÝ, I., ŘEZNÍČEK, B. Logistika - procesy a jejich řízení. Brno: Computer Press, 2003. 333s. ISBN 80-7226-521-0
[2] GLOGAR, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2001. ISBN 80-7318-011-1
[3] GRÜNWALD, R., HOLEČKOVÁ, J. Finanční analýza a plánování podniku. Praha: Oeconomica, 2002. 183 s. ISBN 80-245-0422-7
[4] CHRISTOPHER, M. Logistika v marketingu. Praha: Management Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7261-007-4
[5] KAVAN, M. Výrobní a provozní management. Praha: Grada Publishing, 2002. 424 s. ISBN 80-247-0199-5
Seznam doporučené literatury
[1] DRAHOTSKÝ, I., ŘEZNÍČEK, B. Logistika - procesy a jejich řízení. Brno: Computer Press, 2003. 333s. ISBN 80-7226-521-0
[2] GLOGAR, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2001. ISBN 80-7318-011-1
[3] GRÜNWALD, R., HOLEČKOVÁ, J. Finanční analýza a plánování podniku. Praha: Oeconomica, 2002. 183 s. ISBN 80-245-0422-7
[4] CHRISTOPHER, M. Logistika v marketingu. Praha: Management Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7261-007-4
[5] KAVAN, M. Výrobní a provozní management. Praha: Grada Publishing, 2002. 424 s. ISBN 80-247-0199-5