Lentilky jsou typicky českou cukrovinkou k dostání v obchodech již více než sto let. I přesto se díky velké nabídce na trhu s cukrovinkami pomalu ztrácí z povědomí spotřebitelů.
Cílem této práce je navrhnout doporučení, které posílí Lentilky na českém trhu.
Anotace v angličtině
Lentilky is a typical czech sweets which has been in shops for more than one hundred years to buy. And for all that it has been losing from customers' minds thanks to a huge supply in the market with sweets.
The goal of this paper work is to find recommendations which can help to make Lentilky stronger brand in the czech market.
Lentilky jsou typicky českou cukrovinkou k dostání v obchodech již více než sto let. I přesto se díky velké nabídce na trhu s cukrovinkami pomalu ztrácí z povědomí spotřebitelů.
Cílem této práce je navrhnout doporučení, které posílí Lentilky na českém trhu.
Anotace v angličtině
Lentilky is a typical czech sweets which has been in shops for more than one hundred years to buy. And for all that it has been losing from customers' minds thanks to a huge supply in the market with sweets.
The goal of this paper work is to find recommendations which can help to make Lentilky stronger brand in the czech market.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k budování značky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav značky "Lentilky".
Vypracujte doporučení k posílení značky "Lentilky" na českém trhu.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k budování značky.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav značky "Lentilky".
Vypracujte doporučení k posílení značky "Lentilky" na českém trhu.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, David A. Brand building : budování značky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] HAIG, M. Království značky. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2006. 328 s. ISBN 80-86929-09-4.
[3] HAIGH, D. Oceňování značky a jeho význam. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-073-2.
[4] KLEIN, N. Bez Loga. 1.vyd. Praha: Argo, 2005. 512 s. ISBN 80-7203-671-8.
[5] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, David A. Brand building : budování značky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] HAIG, M. Království značky. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2006. 328 s. ISBN 80-86929-09-4.
[3] HAIGH, D. Oceňování značky a jeho význam. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-073-2.
[4] KLEIN, N. Bez Loga. 1.vyd. Praha: Argo, 2005. 512 s. ISBN 80-7203-671-8.
[5] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Gregar - Blíže uveďte jak a v jaké formě Nestlé využívá marketingové komunikace
jaké formy marketinkové komunikace jsou nejvhodnější pro danou firmu|? Co si představujete pod pojmem "Direct marketing"a je vhodná pro tuto společnost?
Ing. Šteker - Objasněte pojem náklady na kapitál vč. uvedení výpočtu - vzorce.
Ing. Bábková - Jak se projevuje expanzivní a restriktivní monetární politika v ČR? Na jaké další makroekonomické ukazatele to bude mít vliv?
Dr. Stříž - Informatika a informační společnost - rozveďte, co znamená informační šum?
Ing. Novák - Nástroje ke strategickému řízení podniku - rozveďte (externí a interní analýza)