V bakalárskej práci sa zaoberám problematikou marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. so zameraním na produkt a propagáciu. V prvej časti sú spracované teoretické podklady marketingového mixu - produkt, cena, distribúcia a propagácia. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Trenčianske minerálne vody, a. s., jej história a činnosť. Potom nasleduje analýza marketingového mixu v danej firme. Na základe do-tazníkového šetrenia som zistila preferencie a spokojnosť zákazníkov s výrobkami Mitická. Na záver budú navrhnuté opatrenia, ktoré by mali viesť k zlepšeniu súčasného stavu mar-ketingového mixu spoločnosti Trenčianske minerálne vody, a. s.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I deal with the analysis of marketing mix of company Trenčianske minerálne vody, a. s. with a view to product and promotion. In the first part, there are theo-retical inforrmations with a view to particular components of marketing mix - product, price, place and promotion. In the practical part there is presented the company Trenčian-ske minerálne vody, l. c., its history and activities. This is followed by analysis of market-ing mix of this company. I found out preferences and satisfactions of customers to mineral waters Mitická. In the end there will be suggested steps in conclusion to improve marketing mix usage.
V bakalárskej práci sa zaoberám problematikou marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a. s. so zameraním na produkt a propagáciu. V prvej časti sú spracované teoretické podklady marketingového mixu - produkt, cena, distribúcia a propagácia. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Trenčianske minerálne vody, a. s., jej história a činnosť. Potom nasleduje analýza marketingového mixu v danej firme. Na základe do-tazníkového šetrenia som zistila preferencie a spokojnosť zákazníkov s výrobkami Mitická. Na záver budú navrhnuté opatrenia, ktoré by mali viesť k zlepšeniu súčasného stavu mar-ketingového mixu spoločnosti Trenčianske minerálne vody, a. s.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I deal with the analysis of marketing mix of company Trenčianske minerálne vody, a. s. with a view to product and promotion. In the first part, there are theo-retical inforrmations with a view to particular components of marketing mix - product, price, place and promotion. In the practical part there is presented the company Trenčian-ske minerálne vody, l. c., its history and activities. This is followed by analysis of market-ing mix of this company. I found out preferences and satisfactions of customers to mineral waters Mitická. In the end there will be suggested steps in conclusion to improve marketing mix usage.
Proveďte průzkum zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu se zaměřením na produkt a propagaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu společnosti Trenčianske minerálne vody,a.s. se zaměřením na produkt a propagaci.
Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte marketingový mix ve firmě Trenčianske minerálne vody, a. s. a navrhněte vhodná opatření.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu se zaměřením na produkt a propagaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu společnosti Trenčianske minerálne vody,a.s. se zaměřením na produkt a propagaci.
Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte marketingový mix ve firmě Trenčianske minerálne vody, a. s. a navrhněte vhodná opatření.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing : Základy a principy. 2. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
[3] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513.
[4] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Marketing od myšlenek k realizaci. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, Miroslav, PROCHÁZKA, Petr, URBÁNEK, Tomáš. Marketing : Základy a principy. 2. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
[3] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513.
[4] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Věra. Marketing od myšlenek k realizaci. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Kressová - Distribuční cesty a jejich kategorizace, specifika velko a maloobchodu a marketingové principy spojené s distribucí.
doc. Kloudová - problematika monopolistické konkurence , principy rozhodování, grafické znázornění, uvést rozdíly oproti dokonalé konkurence.
Ing. Kameníková - Řízení a financování oběžného majetku, jeho charakteristika a struktura, otázky spojené s jeho řízením a financováním.