Předkládaná bakalářská práce je zpracována na téma Analýza konkurenceschopnosti firmy FANA, s. r. o., Zašová, která se zabývá vývojem a realizací bezkontaktních izolačních systémů. Tato práce obsahuje teoretické zpracování základních pojmů a popis jednotlivých analýz, které jsou následně aplikovány v praktické části na společnost FANA, s. r. o. Součástí práce je také představení dvou konkurenčních firem působících na tuzemském trhu. Závěrem práce jsou navrhnuta opatření, která by mohla pomoci firmě FANA, s. r. o. zvýšit svůj podíl na trhu a zvýšit tak svou konkurenceschopnost.
Annotation in English
The presented Bachelor thesis is focused on the topic of The Fana, Ltd., Zašová’s Competitiveness Analysis, which deals with the development and execution of the contactless insulation systems. This work contains the theoretical compilation of the basic terms and the description of the particular analyses, which are consequently applied in the practical part on The Fana, Ltd. The work also presents two competitive companies operating on the domestic market. In the conclusion, the measures that might help the Fana, Ltd. increase its share on the market as well as its competitiveness are introduced.
Competition, the SWOT analysis, the Porter’s analysis, the BCG matrix, the VRIO analysis
Length of the covering note
74 s. , 6 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Předkládaná bakalářská práce je zpracována na téma Analýza konkurenceschopnosti firmy FANA, s. r. o., Zašová, která se zabývá vývojem a realizací bezkontaktních izolačních systémů. Tato práce obsahuje teoretické zpracování základních pojmů a popis jednotlivých analýz, které jsou následně aplikovány v praktické části na společnost FANA, s. r. o. Součástí práce je také představení dvou konkurenčních firem působících na tuzemském trhu. Závěrem práce jsou navrhnuta opatření, která by mohla pomoci firmě FANA, s. r. o. zvýšit svůj podíl na trhu a zvýšit tak svou konkurenceschopnost.
Annotation in English
The presented Bachelor thesis is focused on the topic of The Fana, Ltd., Zašová’s Competitiveness Analysis, which deals with the development and execution of the contactless insulation systems. This work contains the theoretical compilation of the basic terms and the description of the particular analyses, which are consequently applied in the practical part on The Fana, Ltd. The work also presents two competitive companies operating on the domestic market. In the conclusion, the measures that might help the Fana, Ltd. increase its share on the market as well as its competitiveness are introduced.
Competition, the SWOT analysis, the Porter’s analysis, the BCG matrix, the VRIO analysis
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se jednotlivých metod hodnocení konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu konkurenceschopnosti pro firmu FANA, s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte možnosti zvýšení konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se jednotlivých metod hodnocení konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu konkurenceschopnosti pro firmu FANA, s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte možnosti zvýšení konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o.
Závěr
Recommended resources
[1] ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Radix, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
[2] HADRABA, Jaroslav. Marketing : produktový mix, tvorba inovací produktů. 1. vyd. Plzeň : Aleš Čeněk, 2004. 216 s. ISBN 80-86473-89-9.
[3] KOŠŤAN, Pavol; ŠULEŘ, Oldřich. Firemní strategie : plánování a realizace. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 124 s. ISBN 80-7226-657-8.
[4] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku : konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 200 s. ISBN 80-247-1277-6.
Recommended resources
[1] ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Radix, 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
[2] HADRABA, Jaroslav. Marketing : produktový mix, tvorba inovací produktů. 1. vyd. Plzeň : Aleš Čeněk, 2004. 216 s. ISBN 80-86473-89-9.
[3] KOŠŤAN, Pavol; ŠULEŘ, Oldřich. Firemní strategie : plánování a realizace. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 124 s. ISBN 80-7226-657-8.
[4] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku : konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 200 s. ISBN 80-247-1277-6.