Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejního procesu ve vybrané firmě. V teoretické části práce autor popisuje vztah mezi prodejní a marketingovou koncepcí, prodejní proces a význam péče o zákazníka. Součástí teoretické části jsou také podklady pro zpracování analýzy PEST, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Praktická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou důležité pro zjištění sou-časné situace. Hlavním cílem práce je zhodnotit přednosti a nedostatky v prodejním procesu a navrhnout zlepšení současné úrovně prodejního procesu s ohledem na udržení a rozvoj vztahu se zákazníky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on a selling process analysis in a selected company. The au-thor describes a relation between selling and marketing conception, selling process and the importance of the solicitude of the customer in the theoretical part. The documents for PEST analysis processing, Porter model of competitive powers and SWOT analysis are part of the theoretical section too. The practical part contains analysis of the internal and exter-nal firm environment that are important for determining the current situation. The main aim is to evaluate all strong points as well as weak points in the selling process and to suggest an improvement of the current level of selling process with respect to keep and develop the relationship with customers.
Klíčová slova
prodej, marketing, PEST analýza, Porterova model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, prodejní proces
Klíčová slova v angličtině
selling, marketing, PEST analysis, Porter model of competitive powers, SWOT analysis, selling process
Rozsah průvodní práce
81 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejního procesu ve vybrané firmě. V teoretické části práce autor popisuje vztah mezi prodejní a marketingovou koncepcí, prodejní proces a význam péče o zákazníka. Součástí teoretické části jsou také podklady pro zpracování analýzy PEST, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Praktická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou důležité pro zjištění sou-časné situace. Hlavním cílem práce je zhodnotit přednosti a nedostatky v prodejním procesu a navrhnout zlepšení současné úrovně prodejního procesu s ohledem na udržení a rozvoj vztahu se zákazníky.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on a selling process analysis in a selected company. The au-thor describes a relation between selling and marketing conception, selling process and the importance of the solicitude of the customer in the theoretical part. The documents for PEST analysis processing, Porter model of competitive powers and SWOT analysis are part of the theoretical section too. The practical part contains analysis of the internal and exter-nal firm environment that are important for determining the current situation. The main aim is to evaluate all strong points as well as weak points in the selling process and to suggest an improvement of the current level of selling process with respect to keep and develop the relationship with customers.
Klíčová slova
prodej, marketing, PEST analýza, Porterova model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, prodejní proces
Klíčová slova v angličtině
selling, marketing, PEST analysis, Porter model of competitive powers, SWOT analysis, selling process
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďtě průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky jako východisko pro analýzu prodejního procesu ve výrobních firmách.
II. Praktická část
Vypracujte analýzy nutné pro definování předností a nedostatků prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o.
Na základě výsledků analýz navrhněte zlepšení současné úrovně prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďtě průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky jako východisko pro analýzu prodejního procesu ve výrobních firmách.
II. Praktická část
Vypracujte analýzy nutné pro definování předností a nedostatků prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o.
Na základě výsledků analýz navrhněte zlepšení současné úrovně prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I. 10 zlatých pravidel prodeje: prodávat je snazší než dávat. 7. vyd. Praha: Management Press, 2007. 142 s. ISBN 978-80-7261-171-3.
[2] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3] FOSTER, T. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
[4] JOBBER, D., LANCASTER, G. Management prodeje. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
[5] SVOBODA, V. Vystavujeme na veletrhu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 110 s. ISBN 80-7226-645-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I. 10 zlatých pravidel prodeje: prodávat je snazší než dávat. 7. vyd. Praha: Management Press, 2007. 142 s. ISBN 978-80-7261-171-3.
[2] BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[3] FOSTER, T. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
[4] JOBBER, D., LANCASTER, G. Management prodeje. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
[5] SVOBODA, V. Vystavujeme na veletrhu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 110 s. ISBN 80-7226-645-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Mikeska - Inflace, nezaměstnanost - vztahy mezi nimi.
dr. Otrusinová - Prodejní proces, tržby - z hlediska výnosů, cash Flow, časové rozlišení.
dr. Dolejšová - Význam databází, relační databáze, části databází, ER model, normální rozdělení.
dr. Ladová - Kupní rozhodování, státní, spotřební trh, průmyslový trh.