Cílem této práce je navrhnout doporučení, která povedou k vytvoření programu vzdě-lávání pro vybranou skupinu zaměstnanců ve skupině firem HP TRONIC. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, týkající se firemního vzdělávání a personalistiky, kon-cepci vzdělávání a jednotlivých fázích vzdělávací akce. Praktická část popisuje analýzu stá-vajícího vzdělávacího systému ve skupině firem HP TRONIC a s využitím zjištěných sku-tečností jsou navržena doporučení k vytvoření vzdělávacího programu.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to make a suggestion which should tend to creation of educa-tional programme for selected group of employees of HP TRONIC company groups. In theoretical part are elaborated theoretical findings relating to company education, area of human resources, conception of education and to all of educational event’s phases. Practical part describes analyse of current company educational system and by using founded matters are suggested recommendations for new educational programme‘s creation.
Company education, conception of education, need of education, competency, personnel department, educational system, questionary, evaluation.
Rozsah průvodní práce
69 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je navrhnout doporučení, která povedou k vytvoření programu vzdě-lávání pro vybranou skupinu zaměstnanců ve skupině firem HP TRONIC. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, týkající se firemního vzdělávání a personalistiky, kon-cepci vzdělávání a jednotlivých fázích vzdělávací akce. Praktická část popisuje analýzu stá-vajícího vzdělávacího systému ve skupině firem HP TRONIC a s využitím zjištěných sku-tečností jsou navržena doporučení k vytvoření vzdělávacího programu.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to make a suggestion which should tend to creation of educa-tional programme for selected group of employees of HP TRONIC company groups. In theoretical part are elaborated theoretical findings relating to company education, area of human resources, conception of education and to all of educational event’s phases. Practical part describes analyse of current company educational system and by using founded matters are suggested recommendations for new educational programme‘s creation.
Company education, conception of education, need of education, competency, personnel department, educational system, questionary, evaluation.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické poznatky vztahující se k firemnímu vzdělávání a personalistice.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na současnou obecnou situaci v oblasti firemního vzdělávání.
II. Praktická část
Analyzujte stávající vzdělávací program/systém ve skupině firem HP TRONIC.
S využitím provedených analýz navrhněte doporučení, která povedou k vytvoření programu/systému vzdělávání pro vybranou skupinu zaměstnanců.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické poznatky vztahující se k firemnímu vzdělávání a personalistice.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na současnou obecnou situaci v oblasti firemního vzdělávání.
II. Praktická část
Analyzujte stávající vzdělávací program/systém ve skupině firem HP TRONIC.
S využitím provedených analýz navrhněte doporučení, která povedou k vytvoření programu/systému vzdělávání pro vybranou skupinu zaměstnanců.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]FOOT, M., HOOK, C. Personalistika. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
[2]ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. přel. J. Koubek. Praha: Grada, 2002. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
[3]MAREK, D., KANTOR, T. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno: Barrister and Principal, 2007. ISBN 978-80-87029-13-8.
[4]BUCKLEY, Roger, CAPLE, Jim. Trénink a školení. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0358-7.
Seznam doporučené literatury
[1]FOOT, M., HOOK, C. Personalistika. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
[2]ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. přel. J. Koubek. Praha: Grada, 2002. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
[3]MAREK, D., KANTOR, T. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno: Barrister and Principal, 2007. ISBN 978-80-87029-13-8.
[4]BUCKLEY, Roger, CAPLE, Jim. Trénink a školení. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0358-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
ing. Šteker - Proč si myslíte, že Vámi doporučovaný individuální přístup vzdělávání zaměstnanců je lepší?
ing. Novák - Existují i jiné porblémové oblasti, na které by se měla firma při vzdělávání svých zaměstnanců v budoucnu zaměřit? Uvažuje firma vytvořit systém vzdělávaání svých zaměstnanců? Jak byste v případě zavádění těchto metod postupovala? (coactrin, mentoring, conselling, apod.)