Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. ve vztahu k její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí.
Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a také část zaměřená na marketingovou komunikaci a přiblížení nových trendů poslední doby.
Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzy ukazující její pozici na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a PEST analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, jež je taktéž obsažena v analytické části, jsou navržena zlepšení využití marketingové komunikace v Bosch Rexroth, spol. s r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti. Na závěr jsou navržená doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with analyzing marketing communication relating to the competitive advantage of the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. The thesis is divided into two main parts.
The theoretical part is targeted to the explanation of basic definitions of the marketing. Further, there are explained the definitions of the competition, the competitive advantage and also the part relating to the marketing communication and new trends of the recent time.
The practical part includes the introduction of the company and the analysis reflected the market position. It is the SWOT analysis, the Porter’s 5 Forces and the PEST analysis. Based on the contemporary situation of the marketing communication that is also included in the analytic part there are proposed some improvements of usage of the marketing communication to increase the competitive advantage of Bosch Rexroth, spol. s r.o. At the end, the proposed improvements are put under control cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, konkurenceschopnost, Porterova analýza, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
the marketing communication, the competitive advantage, Porter’s 5 Forces, PEST analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
63 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. ve vztahu k její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí.
Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a také část zaměřená na marketingovou komunikaci a přiblížení nových trendů poslední doby.
Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzy ukazující její pozici na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a PEST analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, jež je taktéž obsažena v analytické části, jsou navržena zlepšení využití marketingové komunikace v Bosch Rexroth, spol. s r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti. Na závěr jsou navržená doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with analyzing marketing communication relating to the competitive advantage of the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. The thesis is divided into two main parts.
The theoretical part is targeted to the explanation of basic definitions of the marketing. Further, there are explained the definitions of the competition, the competitive advantage and also the part relating to the marketing communication and new trends of the recent time.
The practical part includes the introduction of the company and the analysis reflected the market position. It is the SWOT analysis, the Porter’s 5 Forces and the PEST analysis. Based on the contemporary situation of the marketing communication that is also included in the analytic part there are proposed some improvements of usage of the marketing communication to increase the competitive advantage of Bosch Rexroth, spol. s r.o. At the end, the proposed improvements are put under control cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, konkurenceschopnost, Porterova analýza, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
the marketing communication, the competitive advantage, Porter’s 5 Forces, PEST analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku využití marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Zpracujte návrh na využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Návrh podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na problematiku využití marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Zpracujte návrh na využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o.
Návrh podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 120 s. ISBN 80-7261-129-1.
[3] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku. Praha : Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-1277-6.
[5] ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 120 s. ISBN 80-7261-129-1.
[3] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku. Praha : Grada Publishing, 2005. 200 s. ISBN 80-247-1277-6.
[5] ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. 1. vyd. Praha : Management Press, 2005. 214 s. ISBN 80-7261-134-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Chovancová - Jak by se mělo zaměřit školení z pohledu obchodního nebo prodejce?
Mgr. Jan Kramoliš - Jak byste odůvodnila částku 5000,- Kč jako náklad navrhovaného výzkumu spokojenosti zákazníků?