Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou postupy analýzy aplikovány na konkrétní podnik a následně jsou popsány závěry analýzy s doporučením ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu.
Anotace v angličtině
The object of the bachelor thesis is a strategic analysis of a company and competitive environment with an objective of comparing the current state of services offered by the firm in a competitive environment and of identifying possible opportunities and threats on the market. The theoretical part contains information aimed at the general characteristics of hotel marketing, marketing strategy and strategic management. In the practical part the theoretical procedures are applied to a particular company and finally the analysis conclusion is mentioned describing the recommendation to increase the competitiveness of the enterprise on the market.
competitive environment, competitiveness, hotel marketing, service marketing, SWOT analysis, strategy analysis
Rozsah průvodní práce
76 s., 21 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je strategická analýza podniku a konkurenčního prostředí s cílem porovnat současný stav nabízených služeb daného podniku v konkurenčním prostředí a současně identifikovat možné příležitosti a ohrožení na trhu. Teoretická část obsahuje informace zaměřené na obecnou charakteristiku hotelového marketingu, marketingovou strategii a na strategické řízení. V praktické části jsou postupy analýzy aplikovány na konkrétní podnik a následně jsou popsány závěry analýzy s doporučením ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku na trhu.
Anotace v angličtině
The object of the bachelor thesis is a strategic analysis of a company and competitive environment with an objective of comparing the current state of services offered by the firm in a competitive environment and of identifying possible opportunities and threats on the market. The theoretical part contains information aimed at the general characteristics of hotel marketing, marketing strategy and strategic management. In the practical part the theoretical procedures are applied to a particular company and finally the analysis conclusion is mentioned describing the recommendation to increase the competitiveness of the enterprise on the market.
competitive environment, competitiveness, hotel marketing, service marketing, SWOT analysis, strategy analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na konkurenční prostředí a využití marketingové strategie v hotelových službách.
II. Praktická část
Zpracujte SWOT analýzu společnosti Hotel Jana a. s.
Analyzujte a porovnejte současný stav nabízených služeb hotelu Jana a. s. s vybranými hotely v konkurenčním prostředí.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení konkurenční strategie společnosti Hotel Jana a. s. a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na konkurenční prostředí a využití marketingové strategie v hotelových službách.
II. Praktická část
Zpracujte SWOT analýzu společnosti Hotel Jana a. s.
Analyzujte a porovnejte současný stav nabízených služeb hotelu Jana a. s. s vybranými hotely v konkurenčním prostředí.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení konkurenční strategie společnosti Hotel Jana a. s. a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 152 s. ISBN 80-7169-996-9.
[2] KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 1. vyd. Praha : Ekopress, s. r. o., 2002. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, a. s., 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
[5] STORBACKA, Kaj, LEHTINEN, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 152 s. ISBN 80-7169-996-9.
[2] KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 1. vyd. Praha : Ekopress, s. r. o., 2002. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, a. s., 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
[5] STORBACKA, Kaj, LEHTINEN, Jarmo R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Chovancová - V čem konkrétně je Váš hotel tak úspěšný?
dr. Popesko - S jakým obratem funguje Váš hotel, jakého zisku dosahuje?