Tato bakalářská práce pojednává o oblasti Zlínsko a podává obraz o tom, jaká je situace turistického ruchu v této oblasti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a definice z oblasti turistického ruchu. Praktická část, v které jsem využila jak sekundární, ale zejména primární údaje, zpočátku blíže specifikuje danou turistickou oblast a její zajímavosti a dále také udává některé statistické údaje. Ke konci práce je ze SWOT analýzy dané lokality a z průzkumu návštěvníků provedeno vyhodnocení současného stavu turistického ruchu na Zlínsku. Závěrečná část je věnována doporučení ke zlepšení situace v dané turistické oblasti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the area Zlínsko and gives a picture of what is the situation of tourism in the area. The work consists the theoretical and practical parts. In the theoreti-cal section are described the basic concepts and definitions from the tourist-tion industry. The practical part, where I used as a secondary, but primary data in particular, at first will be specified the region and its tourist attractions, are also included statistical data and at the end is made evaluation of current state of touristm of Zlínsko from the SWOT analysis of the sites and research-questionnaire survey. In the final part I call recommendations to improve the situation in this tourist area.
Tato bakalářská práce pojednává o oblasti Zlínsko a podává obraz o tom, jaká je situace turistického ruchu v této oblasti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a definice z oblasti turistického ruchu. Praktická část, v které jsem využila jak sekundární, ale zejména primární údaje, zpočátku blíže specifikuje danou turistickou oblast a její zajímavosti a dále také udává některé statistické údaje. Ke konci práce je ze SWOT analýzy dané lokality a z průzkumu návštěvníků provedeno vyhodnocení současného stavu turistického ruchu na Zlínsku. Závěrečná část je věnována doporučení ke zlepšení situace v dané turistické oblasti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the area Zlínsko and gives a picture of what is the situation of tourism in the area. The work consists the theoretical and practical parts. In the theoreti-cal section are described the basic concepts and definitions from the tourist-tion industry. The practical part, where I used as a secondary, but primary data in particular, at first will be specified the region and its tourist attractions, are also included statistical data and at the end is made evaluation of current state of touristm of Zlínsko from the SWOT analysis of the sites and research-questionnaire survey. In the final part I call recommendations to improve the situation in this tourist area.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte literární rešerši týkající se oblasti turistického ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav turistického ruchu na Zlínsku.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení stávající situace turistického ruchu na Zlínsku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod\vsp{1 ex}
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte literární rešerši týkající se oblasti turistického ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav turistického ruchu na Zlínsku.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení stávající situace turistického ruchu na Zlínsku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, FORETOVÁ, Věra. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] HORNER, Susan, SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času : Aplikovaný marketing služeb. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] KIRÁL´OVÁ, Alžběta. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4] PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. 187 s. ISBN 80-247-1014-5.
[5] ZELENKA, Josef, et al. Průvodce cestovního ruchu. 3. vyd. Hradec Králové : GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové, 2007. 114 s. ISBN 978-80-7041-189-6.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, FORETOVÁ, Věra. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] HORNER, Susan, SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času : Aplikovaný marketing služeb. Praha : Grada Publishing, a.s., 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] KIRÁL´OVÁ, Alžběta. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4] PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha : Grada Publishing, a.s., 2006. 187 s. ISBN 80-247-1014-5.
[5] ZELENKA, Josef, et al. Průvodce cestovního ruchu. 3. vyd. Hradec Králové : GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové, 2007. 114 s. ISBN 978-80-7041-189-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Tučková - Položil otázku spojenou s počtem návštěvností regionu. Otázka spojena s historickými a přírodními památkami, její ochrana, památky UNESCO.
ing. Kameníková - Jak byli vybráni respondenti výzkumu použitého v BP?