Ve své bakalářské práci se zabývám průzkumem spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace spokojenosti zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část je literární rešerší v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků. V praktické části provádím průzkum spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. a analyzuji výsledky průzkumu. V závěru navrhuji opatření pro zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is dealing with a research of customer´s content in mould division of company Barum Continental, ltd. The purpose of the thesis is trying to suggest some spe-cific precaution for improving current situation of customer´s content. The bachelor thesis is divided into two main parts. The theoretic part includes the description of customer´s content. In the practical part I carry on research of customer´s content in mould division of company Barum Continental, ltd. and analyze results of the research. I suggest some pre-caution for improving of current situation in the end.
Klíčová slova
zákazník, produkt, marketingový výzkum, marketing, komunikace, primární a sekundární data, tvorba dotazníku, struktura dotazníku, studie, analýza.
Klíčová slova v angličtině
customer, product, marketing research, marketing, communication, primary and secondary data, creation of questionnaire, structure of questionnaire, study, analysis.
Rozsah průvodní práce
54 s., 4 s. obr.příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zabývám průzkumem spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení stávající situace spokojenosti zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část je literární rešerší v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků. V praktické části provádím průzkum spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental, spol. s r. o. a analyzuji výsledky průzkumu. V závěru navrhuji opatření pro zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is dealing with a research of customer´s content in mould division of company Barum Continental, ltd. The purpose of the thesis is trying to suggest some spe-cific precaution for improving current situation of customer´s content. The bachelor thesis is divided into two main parts. The theoretic part includes the description of customer´s content. In the practical part I carry on research of customer´s content in mould division of company Barum Continental, ltd. and analyze results of the research. I suggest some pre-caution for improving of current situation in the end.
Klíčová slova
zákazník, produkt, marketingový výzkum, marketing, komunikace, primární a sekundární data, tvorba dotazníku, struktura dotazníku, studie, analýza.
Klíčová slova v angličtině
customer, product, marketing research, marketing, communication, primary and secondary data, creation of questionnaire, structure of questionnaire, study, analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte rešerži v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte úroveň spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte rešerži v oblasti průzkumu spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte úroveň spokojenosti zákazníků v divizi výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 1996. 160 s. ISBN 80-7169-299-9.
[2] KOTLER, Philip, AMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
[3] KOZEL, Roman, at al. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2005. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] PŘÍBOVÁ, Marie, at al. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 240 s. ISBN 80-247-1104-4.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 1996. 160 s. ISBN 80-7169-299-9.
[2] KOTLER, Philip, AMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
[3] KOZEL, Roman, at al. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2005. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] PŘÍBOVÁ, Marie, at al. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 240 s. ISBN 80-247-1104-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Dobeš - Plánujete tento průzkum provádět pravidelně? Nevytratil by se individuální přístup?Distribuce dotazníků byla e-mailem?
doc. Kacr - Co udělá s náklady, když se to bude dopravovat jinak než lodí? Jaký je na vás dopad krize pokud jde o zaměstnance?