Cílem této práce je vytvořit projekt kooperační strategie firmy RETRIM-CZ, s. r. o. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími s kooperační strategií. Je zaměřena především na strategické interakce, formy spolupráce, motivační faktory ovlivňující rozhodnutí kooperovat a výběr kooperačního partnera. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu firmy RETRIM-CZ, s. r.o. V této části je provedena SWOT analýza, analýza organizačněkulturního spektra, agregovaných ukazatelů managementu a marketingu. Dále je provedena analýza kooperačních faktorů. Na základě závěrů analýzy je vytvořen projekt kooperační strategie firmy RETRIM-CZ, s. r. o. a ten je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project of cooperative strategy of the company RETRIM-CZ, s. r. o. The theoretical part deals with the terms associated with cooperative strategy. It is especially focused on strategic interactions, forms of cooperation, strategic motivation factors influencing the decision to cooperate and choice of the cooperative partner. The practical part is focused on the analysis of the current situation of the company RETRIM-CZ, s. r. o. In this part is accomplished SWOT analysis, the analysis of organizational and cultural spectrum, aggregate indicators of management and marketing. Additionally is accomplished analysis of the cooperative factors. Based on the results of the analysis is determined the project of the cooperative strategy of the company RETRIM-CZ, s. r. o. and subsequently it is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Kooperace, kooperační strategie, kooperační faktory, teorie her, konkurenční výhoda, SWOT analýza, shluková analýza, organizačně-kulturní spektrum, školení, outdoorové aktivity
Klíčová slova v angličtině
Cooperation, cooperative strategy, cooperative factors, game theory, competitive advantage, SWOT analysis, cluster analysis, organizational and cultural spectrum, training, outdoor activities
Rozsah průvodní práce
90 s, 8 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vytvořit projekt kooperační strategie firmy RETRIM-CZ, s. r. o. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími s kooperační strategií. Je zaměřena především na strategické interakce, formy spolupráce, motivační faktory ovlivňující rozhodnutí kooperovat a výběr kooperačního partnera. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu firmy RETRIM-CZ, s. r.o. V této části je provedena SWOT analýza, analýza organizačněkulturního spektra, agregovaných ukazatelů managementu a marketingu. Dále je provedena analýza kooperačních faktorů. Na základě závěrů analýzy je vytvořen projekt kooperační strategie firmy RETRIM-CZ, s. r. o. a ten je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project of cooperative strategy of the company RETRIM-CZ, s. r. o. The theoretical part deals with the terms associated with cooperative strategy. It is especially focused on strategic interactions, forms of cooperation, strategic motivation factors influencing the decision to cooperate and choice of the cooperative partner. The practical part is focused on the analysis of the current situation of the company RETRIM-CZ, s. r. o. In this part is accomplished SWOT analysis, the analysis of organizational and cultural spectrum, aggregate indicators of management and marketing. Additionally is accomplished analysis of the cooperative factors. Based on the results of the analysis is determined the project of the cooperative strategy of the company RETRIM-CZ, s. r. o. and subsequently it is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Kooperace, kooperační strategie, kooperační faktory, teorie her, konkurenční výhoda, SWOT analýza, shluková analýza, organizačně-kulturní spektrum, školení, outdoorové aktivity
Klíčová slova v angličtině
Cooperation, cooperative strategy, cooperative factors, game theory, competitive advantage, SWOT analysis, cluster analysis, organizational and cultural spectrum, training, outdoor activities
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte zhodnocení literárních pramenů a formulujte podstatu kooperační strategie.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné situace firmy RETRIM-CZ, s. r. o.
Analyzujte faktory ovlivňující kooperační strategii firmy RETRIM-CZ, s. r. o.
Vypracujte projekt kooperační strategie firmy RETRIM-CZ, s. r. o. a podrobte ho nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte zhodnocení literárních pramenů a formulujte podstatu kooperační strategie.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné situace firmy RETRIM-CZ, s. r. o.
Analyzujte faktory ovlivňující kooperační strategii firmy RETRIM-CZ, s. r. o.
Vypracujte projekt kooperační strategie firmy RETRIM-CZ, s. r. o. a podrobte ho nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOWMAN, C. Strategický management. Praha: Grada, 1996. 147 s. ISBN 80-7169-230-1.
[2] CHILD, J., FAULKNER, D., GALOMAN, S. Cooperative strategy: Managing Alliances, Networks, and Joint Ventures. New York: Oxford University Press Inc, 2005. 257 s. ISBN 0-19-926625-5.
[3] LEDNICKÝ, V. Kooperační struktury malých a středních podniků. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2004. 191 s. ISBN 80-7248-259-9.
Seznam doporučené literatury
[1] BOWMAN, C. Strategický management. Praha: Grada, 1996. 147 s. ISBN 80-7169-230-1.
[2] CHILD, J., FAULKNER, D., GALOMAN, S. Cooperative strategy: Managing Alliances, Networks, and Joint Ventures. New York: Oxford University Press Inc, 2005. 257 s. ISBN 0-19-926625-5.
[3] LEDNICKÝ, V. Kooperační struktury malých a středních podniků. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2004. 191 s. ISBN 80-7248-259-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Kooperace a její význam? prof. Porvazník
2. Proč chceme být součástí holdingu? doc. Lipták