Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem praktické části je analýza současného stavu a okolního prostředí organizace, projektová část se zabývá samotným sestavení marketingového strategického plánu s důrazem na rozvoj organizace.
Anotace v angličtině
The topic of diploma thesis is a marketing strategic plan of development organization Charity Holy Family in Luhačovice. The theoretical part is based on current literature, describes the non-profit organizations and their role in the economy, characterizes a charitable organization. It follows from the specification of marketing in the non-profit sector, the importance of planning and procedure in drawing up a strategic marketing plan. The basis for practical analysis is the current state of the environment and the organization of the project deals with the actual compilation of a strategic marketing plan with emphasis on the development of the organization.
Tématem diplomové práce je Marketingový strategický plán rozvoje organizace Charita Svaté rodiny v Luhačovicích. Teoretická část vychází z aktuální literatury, popisuje neziskové organizace a jejich úlohu v ekonomice, charakterizuje charitativní organizace. Dále se zabývá specifikací marketingu v neziskovém sektoru, významem plánování a postupem při sestavování marketingového strategického plánu. Základem praktické části je analýza současného stavu a okolního prostředí organizace, projektová část se zabývá samotným sestavení marketingového strategického plánu s důrazem na rozvoj organizace.
Anotace v angličtině
The topic of diploma thesis is a marketing strategic plan of development organization Charity Holy Family in Luhačovice. The theoretical part is based on current literature, describes the non-profit organizations and their role in the economy, characterizes a charitable organization. It follows from the specification of marketing in the non-profit sector, the importance of planning and procedure in drawing up a strategic marketing plan. The basis for practical analysis is the current state of the environment and the organization of the project deals with the actual compilation of a strategic marketing plan with emphasis on the development of the organization.
Na základě aktuální literatury charakterizujte specifika neziskové organizace s důrazem na marketingové strategické plánování.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný stav marketingového plánování Charity Svaté rodiny v Luhačovicích.
Identifikujte cíle plánu a sestavte marketingový strategický plán pro organizaci Charita Svaté rodiny v Luhačovicích.
Stanovte přínosy plánu pro organizaci, zpracujte nákladovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě aktuální literatury charakterizujte specifika neziskové organizace s důrazem na marketingové strategické plánování.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný stav marketingového plánování Charity Svaté rodiny v Luhačovicích.
Identifikujte cíle plánu a sestavte marketingový strategický plán pro organizaci Charita Svaté rodiny v Luhačovicích.
Stanovte přínosy plánu pro organizaci, zpracujte nákladovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: FMK UTB Zlín, 2006. 155 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] FRIČ, Pavol. Neziskový sektor v ČR. 1. vyd. Praha: Eurolex Bohemia, 2001. 203 s. ISBN 80-8643-204-1.
[3] HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] NOVOTNÝ, Jiří. Ekonomika a řízení neziskových organizací (zejména nevládních organizací). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2004. 156 s. ISBN 80-245-0792-7.
[5] ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 2. rozš. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006. 171 s. ISBN 80-7041-859-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: FMK UTB Zlín, 2006. 155 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] FRIČ, Pavol. Neziskový sektor v ČR. 1. vyd. Praha: Eurolex Bohemia, 2001. 203 s. ISBN 80-8643-204-1.
[3] HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[4] NOVOTNÝ, Jiří. Ekonomika a řízení neziskových organizací (zejména nevládních organizací). 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2004. 156 s. ISBN 80-245-0792-7.
[5] ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 2. rozš. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006. 171 s. ISBN 80-7041-859-1.