Teoretická část obsahuje poznatky vycházející z odborných literatur vztahujících se k téma-tu práce. Popisuje oblast neziskové organizace, image, jeho tvorbu a image školského zaří-zení, dále postavení organizace na veřejnosti a jednotlivé prvky marketingové komunikace. Praktická část práce obsahuje seznámení se s organizací, zahrnuje jednotlivé analýzy, zma-pování dosavadní marketingové komunikace organizace a marketingový výzkum. V projektové části práce je navržen projekt, v závislosti na provedených analýzách, který přináší zvýšení povědomí organizace a prostřednictvím marketingové komunikace vytváří její pozitivní image.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from the specialised literature connected to the subject of the diploma thesis. It describes the area of non-profit organization, of the image, of forming the image and the image of educational institution. It further describes the position of the organization in public and the individual elements of the marketing communication. The practical part of the diploma thesis includes introducing the organisation, and it also includes individual analyses, the mapping out of the actual marketing communication of the organization, and the marketing research. In the project part of the diploma thesis, the project is designed depending on the analyses carried out. This project brings an increase in the consciousness of the organization, and through the marketing communication it forms its positive image.
Klíčová slova
nezisková organizace, image, marketingová komunikace, public relations, propagace, školské zařízení, škola
Klíčová slova v angličtině
non profit organization, image, marketing communication, public relations, publicity, educational institution, school
Rozsah průvodní práce
114 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část obsahuje poznatky vycházející z odborných literatur vztahujících se k téma-tu práce. Popisuje oblast neziskové organizace, image, jeho tvorbu a image školského zaří-zení, dále postavení organizace na veřejnosti a jednotlivé prvky marketingové komunikace. Praktická část práce obsahuje seznámení se s organizací, zahrnuje jednotlivé analýzy, zma-pování dosavadní marketingové komunikace organizace a marketingový výzkum. V projektové části práce je navržen projekt, v závislosti na provedených analýzách, který přináší zvýšení povědomí organizace a prostřednictvím marketingové komunikace vytváří její pozitivní image.
Anotace v angličtině
The theoretical part of the diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from the specialised literature connected to the subject of the diploma thesis. It describes the area of non-profit organization, of the image, of forming the image and the image of educational institution. It further describes the position of the organization in public and the individual elements of the marketing communication. The practical part of the diploma thesis includes introducing the organisation, and it also includes individual analyses, the mapping out of the actual marketing communication of the organization, and the marketing research. In the project part of the diploma thesis, the project is designed depending on the analyses carried out. This project brings an increase in the consciousness of the organization, and through the marketing communication it forms its positive image.
Klíčová slova
nezisková organizace, image, marketingová komunikace, public relations, propagace, školské zařízení, škola
Klíčová slova v angličtině
non profit organization, image, marketing communication, public relations, publicity, educational institution, school
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky, které charakterizují neziskové organizace, image a marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Popište historii, působení a aktivity Speciálních škol pro sluchově postižené a dětského domova v Ivančicích.
Proveďte analýzu image a současného stavu komunikačních aktivit.
Vypracujte projekt marketingové komunikace organizace s důrazem na zlepšení jejího image.
Vyhodnoťte přínosy projektu a zpracujte rizikovou a nákladovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky, které charakterizují neziskové organizace, image a marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
Popište historii, působení a aktivity Speciálních škol pro sluchově postižené a dětského domova v Ivančicích.
Proveďte analýzu image a současného stavu komunikačních aktivit.
Vypracujte projekt marketingové komunikace organizace s důrazem na zlepšení jejího image.
Vyhodnoťte přínosy projektu a zpracujte rizikovou a nákladovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ČEPELKA, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Tiskárna Ralsko, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6
[2] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. 207 s. ISBN 80-85943-07-7
[3] KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6
[4] REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru. Praha: Ekopress, s.r.o., 2007. 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5
[5] SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, a.s., 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5
Seznam doporučené literatury
[1] ČEPELKA, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Liberec: Tiskárna Ralsko, 1997. 243 s. ISBN 80-902376-0-6
[2] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. 207 s. ISBN 80-85943-07-7
[3] KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha: Management press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6
[4] REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru. Praha: Ekopress, s.r.o., 2007. 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5
[5] SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha: ASPI, a.s., 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5