Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného mínění formou dotazníkového šetření. Výstupem analytické části je provedená situační analýza. V projektové části jsou navrženy a sestaveny návrhy akčních plánů, včetně časového, nákladového a rizikového hlediska.
Annotation in English
This diploma thesis concentrates on the culture development proposal of town Uherske Hradiste. Theoretical part is engaged with the issues of marketing leadership and marketing research, which is a source for the analytical part of this thesis. The practical part has been devoted to the current situation of the culture in Uherske Hradiste and has been remitted to macro and micro environment analysis as well as to strategic analysis. The outcome of this analysis is the submitted public opinion research done in a way of questionnaire survey. The outcome of the analytical part is proceeded situation analysis. The project part of this work involves proposed and complied action plans proposals considering the time, costs and risk issues.
Keywords
Kultura, marketingový výzkum, dotazník, strategická analýza, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, portofolio analýza
Keywords in English
Culture, marketing research, questionnaire, strategic analysis, Pest analysis, Porter´s five forces analysis, SWOT analysis, portfolio analysis
Length of the covering note
123 s., 8 s. příloh.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje kultury města Uherské Hradiště. Teoretická část se věnuje problematice marketingového řízení a marketingovému výzkumu, který je východiskem části analytické. Praktická část je věnována současné situaci kultury města Uherské Hradiště a podrobena, jak analýze makroprostředí a mikroprostředí, tak strategické analýze. Vyústěním této části je provedený průzkum veřejného mínění formou dotazníkového šetření. Výstupem analytické části je provedená situační analýza. V projektové části jsou navrženy a sestaveny návrhy akčních plánů, včetně časového, nákladového a rizikového hlediska.
Annotation in English
This diploma thesis concentrates on the culture development proposal of town Uherske Hradiste. Theoretical part is engaged with the issues of marketing leadership and marketing research, which is a source for the analytical part of this thesis. The practical part has been devoted to the current situation of the culture in Uherske Hradiste and has been remitted to macro and micro environment analysis as well as to strategic analysis. The outcome of this analysis is the submitted public opinion research done in a way of questionnaire survey. The outcome of the analytical part is proceeded situation analysis. The project part of this work involves proposed and complied action plans proposals considering the time, costs and risk issues.
Keywords
Kultura, marketingový výzkum, dotazník, strategická analýza, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, portofolio analýza
Keywords in English
Culture, marketing research, questionnaire, strategic analysis, Pest analysis, Porter´s five forces analysis, SWOT analysis, portfolio analysis
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady využitelné pro návrh marketingové strategie rozvoje kultury.
Formulujte využití a cíle odborných analýz vhodných pro projekt rozvoje kultury města Uherské Hradiště.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň kulturního vyžití ve městě Uherské Hradiště.
Proveďte SWOT analýzu místní kultury.
Proveďte výzkum spokojenosti s kulturním životem v Uherském Hradišti formou dotazníkového šetření.
Zhodnoťte výsledky analýz a veřejného průzkumu.
Na základě výsledků vypracujte návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady využitelné pro návrh marketingové strategie rozvoje kultury.
Formulujte využití a cíle odborných analýz vhodných pro projekt rozvoje kultury města Uherské Hradiště.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň kulturního vyžití ve městě Uherské Hradiště.
Proveďte SWOT analýzu místní kultury.
Proveďte výzkum spokojenosti s kulturním životem v Uherském Hradišti formou dotazníkového šetření.
Zhodnoťte výsledky analýz a veřejného průzkumu.
Na základě výsledků vypracujte návrh marketingové strategie rozvoje kultury města Uherské Hradiště.
Závěr
Recommended resources
[1] BĚLOHLÁVEK, František; KOŠťAN, Pavol; ŠULEŘ, Oldřich. Management. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 724 s. ISBN 80-251-0396-X.
[2] PRAŽSKÁ, Lenka; JINDRA, Jiří a kol. Obchodní podnikání: retail management. 2. přeprac. vyd. Praha: Management Press, 2006. 874 s. ISBN 80-7261-059-7.
[3] KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Recommended resources
[1] BĚLOHLÁVEK, František; KOŠťAN, Pavol; ŠULEŘ, Oldřich. Management. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 724 s. ISBN 80-251-0396-X.
[2] PRAŽSKÁ, Lenka; JINDRA, Jiří a kol. Obchodní podnikání: retail management. 2. přeprac. vyd. Praha: Management Press, 2006. 874 s. ISBN 80-7261-059-7.
[3] KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
1. Jaký způsobem by se měla kultura chápat? doc. Lipták