Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a. s. na český trh. V teoretické části práce jsou zpracovány literární poznatky zaměřující se na průmyslový trh a marketingový mix. V druhé části práce představuji společnost, provádím průzkum trhu konkurence a konkurenčních výrobků, sestavuji Porterův model, portfolio analýzu GE a závěrem sumarizuji silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poslední část práce obsahuje vytvoření projektu a jeho podrobení časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is to analyze a marketing mix for launching a new product of Fatra a.s. to the Czech market. In the theoretical part the findings concerning market of industrial goods and marketing mix are outlined both in relevance to the subject of the thesis. In the second part I introduce the company Fatra a.s., define and analyze the competition and competing products, create Porter´s model, GE portfolio analysis and concludently I summarize company´s strength and weaknesses, opportunities and threats. The final part of the thesis is the project and its time, cost and risk analysis.
marketing mix, elements of marketing mix, thermoplastic polyolefin, Porter´s model of competitive powers, GE portfolio analysis, SWOT analysis, project, time analysis, cost analysis, risk analysis
Rozsah průvodní práce
104 s., 10 s. obr. priloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a. s. na český trh. V teoretické části práce jsou zpracovány literární poznatky zaměřující se na průmyslový trh a marketingový mix. V druhé části práce představuji společnost, provádím průzkum trhu konkurence a konkurenčních výrobků, sestavuji Porterův model, portfolio analýzu GE a závěrem sumarizuji silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poslední část práce obsahuje vytvoření projektu a jeho podrobení časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma thesis is to analyze a marketing mix for launching a new product of Fatra a.s. to the Czech market. In the theoretical part the findings concerning market of industrial goods and marketing mix are outlined both in relevance to the subject of the thesis. In the second part I introduce the company Fatra a.s., define and analyze the competition and competing products, create Porter´s model, GE portfolio analysis and concludently I summarize company´s strength and weaknesses, opportunities and threats. The final part of the thesis is the project and its time, cost and risk analysis.
marketing mix, elements of marketing mix, thermoplastic polyolefin, Porter´s model of competitive powers, GE portfolio analysis, SWOT analysis, project, time analysis, cost analysis, risk analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury formulujte teoretická východiska pro zpracování diplomové práce.
II. Praktická část
Proveďte marketingový průzkum v oblasti výrobců hydroizolace plochých střech.
Na základě provedené analýzy a literárních poznatků vypracujte projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a. s. na český trh.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury formulujte teoretická východiska pro zpracování diplomové práce.
II. Praktická část
Proveďte marketingový průzkum v oblasti výrobců hydroizolace plochých střech.
Na základě provedené analýzy a literárních poznatků vypracujte projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a. s. na český trh.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] VITALE, R. P., GIGLIERANO, J. J. Business to Business Marketing: Analysis and Practice in a Dynamic Environment. 1st. ed. Mason: Thomson Learning, 2002. 534 p. ISBN 0-324-07296-1.
[3] BLYTHE, J., ZIMMERMAN, A. Business-to-business marketing management: a global Perspective. 1st. ed. London: Thomson Learning, 2005. 403 p. ISBN 1-84480-001-6.
[4] KINCL, J. a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 172 s. ISBN 80-86851-02-8.
[5] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] VITALE, R. P., GIGLIERANO, J. J. Business to Business Marketing: Analysis and Practice in a Dynamic Environment. 1st. ed. Mason: Thomson Learning, 2002. 534 p. ISBN 0-324-07296-1.
[3] BLYTHE, J., ZIMMERMAN, A. Business-to-business marketing management: a global Perspective. 1st. ed. London: Thomson Learning, 2005. 403 p. ISBN 1-84480-001-6.
[4] KINCL, J. a kol. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 172 s. ISBN 80-86851-02-8.
[5] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.