Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci města Uherský Brod. Cílem této diplomové práce je navrhnout změny marketingové komunikace města tak, aby nástroje komunikačního mixu podpořily informovanost veřejnosti o produktech, které město nabízí, zatraktivnily Uherský Brod jako turistickou destinaci a upevnily jeho ekonomickou stabilitu. Práce je rozdělena na tři celky. První, teoretická část, sumarizuje teoretické poznatky týkajících se marketingové komunikace měst a obcí a důvody její integrace. Druhá část je analyzuje současnou marketingovou komunikaci Uherského Brodu. Poslední částí je projekt integrace marketingových komunikačních nástrojů tak, aby jejich společný efekt podpořil celkovou propagaci a komunikaci města.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is dealing with marketing communication of the town of Uherský Brod. The aim of this thesis is to design the changes in marketing communication tools in order to support quality of public information about the products which are offered by the town, get Uherský Brod to be more attractive for the tourits and strenghten its economic situation. The thesis is devided into three parts. The first part is theoretical and it summarizes theoretical knowledge concerning the marketing communication of towns and reasons for the integration of communicating tools. The second part analyzes the contemporary marketing communiaction of Uherský Brod. The final part designs the possible changes in marketing communication and integration of its parts to be more effective.
city marketing, integrated marketing communication, marketing communication tools
Rozsah průvodní práce
106 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci města Uherský Brod. Cílem této diplomové práce je navrhnout změny marketingové komunikace města tak, aby nástroje komunikačního mixu podpořily informovanost veřejnosti o produktech, které město nabízí, zatraktivnily Uherský Brod jako turistickou destinaci a upevnily jeho ekonomickou stabilitu. Práce je rozdělena na tři celky. První, teoretická část, sumarizuje teoretické poznatky týkajících se marketingové komunikace měst a obcí a důvody její integrace. Druhá část je analyzuje současnou marketingovou komunikaci Uherského Brodu. Poslední částí je projekt integrace marketingových komunikačních nástrojů tak, aby jejich společný efekt podpořil celkovou propagaci a komunikaci města.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is dealing with marketing communication of the town of Uherský Brod. The aim of this thesis is to design the changes in marketing communication tools in order to support quality of public information about the products which are offered by the town, get Uherský Brod to be more attractive for the tourits and strenghten its economic situation. The thesis is devided into three parts. The first part is theoretical and it summarizes theoretical knowledge concerning the marketing communication of towns and reasons for the integration of communicating tools. The second part analyzes the contemporary marketing communiaction of Uherský Brod. The final part designs the possible changes in marketing communication and integration of its parts to be more effective.
city marketing, integrated marketing communication, marketing communication tools
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky vztahující se k marketingové komunikaci měst a obcí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace obce Uherský Brod.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod.
Zhodnoťte možné podmínky a rizika spojená s implementací projektu do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky vztahující se k marketingové komunikaci měst a obcí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace obce Uherský Brod.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt integrované marketingové komunikace obce Uherský Brod.
Zhodnoťte možné podmínky a rizika spojená s implementací projektu do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4] FORET, M. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2006. 464 s. ISBN 80-251-1041-9.
[5] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4] FORET, M. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2006. 464 s. ISBN 80-251-1041-9.
[5] FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vliv finanční krize na inflaci? dr. Dobeš
2. Náklady projektu? dr. Pilík