Tématem diplomové práce je ''Projekt inovační marketingové strategie firmy RELYFO s.r.o.‘‘. Zaměřuje se na formulování nové a odlišné marketingové strategie, která by napo-mohla efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu cestovního ruchu a ubytování. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické definování strategie a inovací. Dále jsem se zabývala rozdělením marketingových strategií dle významných autorů. Základem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie ve firmě a analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Na základě závěrů situační analýzy je navr-žena vhodná marketingová strategie pro dosažení podnikových a marketingových cílů. V závěrečné části práce jsou stanoveny strategie programů komunikace vhodné pro realizaci inovační marketingové strategie a marketingových cílů. Součástí projektu je časová analýza projektu metodou CPM, nákladová a riziková analýza.
Annotation in English
This thesis is titled ''Project of Innovative Marketing Starategy of Relyfo s.r.o.‘‘ . It is focu-sed on formulation of new and different marketing strategy, that would help effectively realize intention of this company on travel market and accommodation. This diploma work is devided into two parts. Teoretic part contains teoretic definitions of strategy and inno-vation. Teoretic part also consider different marketing strategies according to significant authors. Basis of practical part are analysis of current marketing strategy and analysis of internal and external surroundings. From conclusions of situation analysis is proposed advisable marketing strategy to achieve corporate and marketing goals. In final part are set down strategic programs of communication suitable for realization of innovative marketing strategy and marketing goals. CPM Method of time analysis, cost and risk analysis are part of this project.
Keywords
Marketingová strategie, inovace, marketingové cíle, cílová skupina, PEST analýza, Porte-rova analýza pěti konkurenčních sil.
Keywords in English
Marketing strategy, innovation, marketing goals, target group, PEST analysis, Porter analy-sis of five competitive forces.
Length of the covering note
101 s., 7 s. příloh
Language
CZ
Annotation
Tématem diplomové práce je ''Projekt inovační marketingové strategie firmy RELYFO s.r.o.‘‘. Zaměřuje se na formulování nové a odlišné marketingové strategie, která by napo-mohla efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu cestovního ruchu a ubytování. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické definování strategie a inovací. Dále jsem se zabývala rozdělením marketingových strategií dle významných autorů. Základem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie ve firmě a analýza vnitřního i vnějšího okolí společnosti. Na základě závěrů situační analýzy je navr-žena vhodná marketingová strategie pro dosažení podnikových a marketingových cílů. V závěrečné části práce jsou stanoveny strategie programů komunikace vhodné pro realizaci inovační marketingové strategie a marketingových cílů. Součástí projektu je časová analýza projektu metodou CPM, nákladová a riziková analýza.
Annotation in English
This thesis is titled ''Project of Innovative Marketing Starategy of Relyfo s.r.o.‘‘ . It is focu-sed on formulation of new and different marketing strategy, that would help effectively realize intention of this company on travel market and accommodation. This diploma work is devided into two parts. Teoretic part contains teoretic definitions of strategy and inno-vation. Teoretic part also consider different marketing strategies according to significant authors. Basis of practical part are analysis of current marketing strategy and analysis of internal and external surroundings. From conclusions of situation analysis is proposed advisable marketing strategy to achieve corporate and marketing goals. In final part are set down strategic programs of communication suitable for realization of innovative marketing strategy and marketing goals. CPM Method of time analysis, cost and risk analysis are part of this project.
Keywords
Marketingová strategie, inovace, marketingové cíle, cílová skupina, PEST analýza, Porte-rova analýza pěti konkurenčních sil.
Keywords in English
Marketing strategy, innovation, marketing goals, target group, PEST analysis, Porter analy-sis of five competitive forces.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou analýzu literárních pramenů a na základě literární rešerše definujte obecné zásady inovační a marketingové strategie.
II. Praktická část
Analyzujte stav současného marketingového plánování ve firmě RELYFO, s.r.o.
Popište a analyzujte současný stav marketingové strategie ve firmě RELYFO, s.r.o.
Vytvořte projekt inovační marketingové strategie ve firmě RELYFO, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou analýzu literárních pramenů a na základě literární rešerše definujte obecné zásady inovační a marketingové strategie.
II. Praktická část
Analyzujte stav současného marketingového plánování ve firmě RELYFO, s.r.o.
Popište a analyzujte současný stav marketingové strategie ve firmě RELYFO, s.r.o.
Vytvořte projekt inovační marketingové strategie ve firmě RELYFO, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
[1] BERÁNEK, Jaromír, KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu. 3. přeprac. vyd. Praha : MAG Consulting, s.r.o., 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-X.
[2] BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] HADRABA, Jaroslav. Marketing : produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2004. 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
[4] HAVLÍČEK, Karel, KAŠÍK, Milan. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha : Management Press, NT Publishing, s.r.o., 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8.
[5] JÁČ, Ivan, RYDVALOVÁ, Petra, ŽIŽKA, Miroslav. Inovace v malém a středním podnikání. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2005. 169 s. ISBN 80-251-0853-8.
Recommended resources
[1] BERÁNEK, Jaromír, KOTEK, Pavel. Řízení hotelového provozu. 3. přeprac. vyd. Praha : MAG Consulting, s.r.o., 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-X.
[2] BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] HADRABA, Jaroslav. Marketing : produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2004. 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
[4] HAVLÍČEK, Karel, KAŠÍK, Milan. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha : Management Press, NT Publishing, s.r.o., 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8.
[5] JÁČ, Ivan, RYDVALOVÁ, Petra, ŽIŽKA, Miroslav. Inovace v malém a středním podnikání. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2005. 169 s. ISBN 80-251-0853-8.