Tato bakalářská práce shrnuje poznatky o marketingových aktivitách elektronických obchodů, přičemž získané informace jsou zpracovávány především jako podkladové informace a doporučení pro ePROTON, internetový obchod společnosti HP TRONIC.
V teoretické části se věnuji objasnění podstaty elektronického obchodu a marketingu jako takových. V praktické části pak analyzuji jednotlivé marketingové aktivity vybraných elektronických obchodů, z nichž následně předkládám doporučení pro ePROTON.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis seeks to summarise the key theoretical findings on the topic of marketing activities of online shops. The aim of this paper work is to use the theoretical findings as a recommendation for ePROTON, the HP TRONIC'S online shop.
The theoretical part of the paper work deals with the explanation of basics of e-commerce and marketing. The practical part includes the analysis of particular online shop's marketing activities and final recommendation, which bases on the analysis.
Klíčová slova
Elektronický obchod, internetový obchod, marketingová komunikace, reklama, public relations, přímý marketing, podpora prodeje, internetový marketing, SEO, HP TRONIC, ePROTON
Klíčová slova v angličtině
E-commerce, online shop, marketing communication, advertisement, public relation, direct marketing, sales promotion, e-marketing, SEO, HP TORNIC, ePROTON
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce shrnuje poznatky o marketingových aktivitách elektronických obchodů, přičemž získané informace jsou zpracovávány především jako podkladové informace a doporučení pro ePROTON, internetový obchod společnosti HP TRONIC.
V teoretické části se věnuji objasnění podstaty elektronického obchodu a marketingu jako takových. V praktické části pak analyzuji jednotlivé marketingové aktivity vybraných elektronických obchodů, z nichž následně předkládám doporučení pro ePROTON.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis seeks to summarise the key theoretical findings on the topic of marketing activities of online shops. The aim of this paper work is to use the theoretical findings as a recommendation for ePROTON, the HP TRONIC'S online shop.
The theoretical part of the paper work deals with the explanation of basics of e-commerce and marketing. The practical part includes the analysis of particular online shop's marketing activities and final recommendation, which bases on the analysis.
Klíčová slova
Elektronický obchod, internetový obchod, marketingová komunikace, reklama, public relations, přímý marketing, podpora prodeje, internetový marketing, SEO, HP TRONIC, ePROTON
Klíčová slova v angličtině
E-commerce, online shop, marketing communication, advertisement, public relation, direct marketing, sales promotion, e-marketing, SEO, HP TORNIC, ePROTON
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a elektronických zdrojů a na jejich základě zpracujte teoretické poznatky týkající se internetových obchodů a marketingových aktivit.
II. Praktická část
Identifikujte konkrétní internetové obchody s elektrospotřebiči a analyzujte jejich marketingovou komunikaci.
Zhodnoťte používanou marketingovou komunikaci internetového obchodu ePROTON.cz a předložte doporučení firmě HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a elektronických zdrojů a na jejich základě zpracujte teoretické poznatky týkající se internetových obchodů a marketingových aktivit.
II. Praktická část
Identifikujte konkrétní internetové obchody s elektrospotřebiči a analyzujte jejich marketingovou komunikaci.
Zhodnoťte používanou marketingovou komunikaci internetového obchodu ePROTON.cz a předložte doporučení firmě HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu : Klíčové pojmy a termíny. Vilém Jungmann, Libuše Mohelská. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
[2] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z : Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Hana Škapová. 1.vyd. Praha : Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] MIHULE, Tomáš. Internetový obchod pomocí PHP a MySQL. 1. vyd. Praha : Newsletter, 2001. 163 s. ISBN 80-86394-53-0.
[4] PETRO, Josef. Výkladový slovník internetu. 1. vyd. Brno : CP Books, 2005. 160 s. ISBN 80-722-6222-X.
[5] STUCHLÍK, Petr, PEGNER, Martin, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.
Seznam doporučené literatury
[1] CLEMENTE, Mark N. Slovník marketingu : Klíčové pojmy a termíny. Vilém Jungmann, Libuše Mohelská. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
[2] KOTLER, Philip. Marketing od A do Z : Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Hana Škapová. 1.vyd. Praha : Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[3] MIHULE, Tomáš. Internetový obchod pomocí PHP a MySQL. 1. vyd. Praha : Newsletter, 2001. 163 s. ISBN 80-86394-53-0.
[4] PETRO, Josef. Výkladový slovník internetu. 1. vyd. Brno : CP Books, 2005. 160 s. ISBN 80-722-6222-X.
[5] STUCHLÍK, Petr, PEGNER, Martin, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Tučková - Mohl by jste na základě poznatků z provedených analýz v e-shopu vytvořit analýzu SWOT pro firmu HP Tronic? Proč firma nechce navýšit výdaje na marketingové účty?
Ing. Polách - Jaké jsou ambice tohoto obchodu, jaká je jeho vize? Jste schopen vyjádřit očekávané přínosy jednotlivých návrhů?
Mgr. Kramoliš - Jak jste hodnotil, uveďte metodiku, úroveň webových stránek? Je pro firmu důležitá validita webových stránek?