Cieľom tejto práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov firmy Mikona, s.r.o. prostredníctvom telefonického dotazníkového šetrenia a navrhnúť doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zákazníkov.
V teoretickej časti som spracovala poznatky týkajúce sa spokojnosti zákazníkov. Čerpala som zo zdrojov odbornej literatúry, ktoré sa zaoberajú spokojnosťou zákazníka a procesom marketingového výskumu. V praktickej časti som zistila na základe telefonického dotazní-kového šetrenia spokojnosť zákazníkov spoločnosti Mikona, s.r.o. Výsledky som analyzo-vala a znázornila pomocou grafov a tabuliek.
Na záver mojej bakalárskej práce navrhujem doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zá-kazníkov firmy Mikona, s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s work was find out customer satisfaction with the company Mi-kona, Ltd throuhg questionnaire inquiry by the telephone and suggest recommendation lea-ding to higher satisfaction of customers.
In the theoretical part I have elaborated pieces of knowledge about the customer´s satis-faction. The sources, which I have drawn from are specialized publications dealing with the subject of marketing research and customer´s satisfaction. In the practical part, on the basis of questionnaire research, I have found out the satisfaction of customers with the company Mikona, Ltd. I have analyzed the results and illustrated them by graphs and tables.
In conclusion of my bachelor´s work I suggest recommendation leading to higher satis-faction of customers with the company Mikona, Ltd.
Cieľom tejto práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov firmy Mikona, s.r.o. prostredníctvom telefonického dotazníkového šetrenia a navrhnúť doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zákazníkov.
V teoretickej časti som spracovala poznatky týkajúce sa spokojnosti zákazníkov. Čerpala som zo zdrojov odbornej literatúry, ktoré sa zaoberajú spokojnosťou zákazníka a procesom marketingového výskumu. V praktickej časti som zistila na základe telefonického dotazní-kového šetrenia spokojnosť zákazníkov spoločnosti Mikona, s.r.o. Výsledky som analyzo-vala a znázornila pomocou grafov a tabuliek.
Na záver mojej bakalárskej práce navrhujem doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zá-kazníkov firmy Mikona, s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s work was find out customer satisfaction with the company Mi-kona, Ltd throuhg questionnaire inquiry by the telephone and suggest recommendation lea-ding to higher satisfaction of customers.
In the theoretical part I have elaborated pieces of knowledge about the customer´s satis-faction. The sources, which I have drawn from are specialized publications dealing with the subject of marketing research and customer´s satisfaction. In the practical part, on the basis of questionnaire research, I have found out the satisfaction of customers with the company Mikona, Ltd. I have analyzed the results and illustrated them by graphs and tables.
In conclusion of my bachelor´s work I suggest recommendation leading to higher satis-faction of customers with the company Mikona, Ltd.
Zpracujte literární poznatky týkající se spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Pomocí dotazníkového šetření proveďte analýzu spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru.
Zhodnoťte dosažené výsledky a navrhněte doporučení pro zvýšení spokojenosti majitelů vozů Subaru.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky týkající se spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Pomocí dotazníkového šetření proveďte analýzu spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru.
Zhodnoťte dosažené výsledky a navrhněte doporučení pro zvýšení spokojenosti majitelů vozů Subaru.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET , Miroslav, STÁVKOVÁ , Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 8024703858.
[2] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, a. s. , 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6.
[3] KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 802470966X
[4] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 8071692999.
[5] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Jana. Marketing od myšlenky k realizaci. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET , Miroslav, STÁVKOVÁ , Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 8024703858.
[2] HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, a. s. , 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6.
[3] KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 802470966X
[4] PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 8071692999.
[5] TOMEK, Gustav, VÁVROVÁ, Jana. Marketing od myšlenky k realizaci. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2007. 308 s. ISBN 978-80-86946-45-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Dobeš - Elasticita poptávky po automobilech, důchodová elasticita.
dr. Paseková - Členění nákladů podle druhu.
dr. Beranová - jakými metodami lze změřit závislosti? Regresní analýza.
ing. Bejtkovský - Marketingový mix, členění. Podpora prodeje Bostonská matice.
ing. Zeman - Prodejní činnost podniku, distribuční cesta.