V této bakalářské práci se snažím popsat základní funkce a vlastnosti programu Adobe Flash CS3 Professional. Uvádím v ní, jak fungují principy objektového programování, doplněné ukázkovým příkladem.
V praktické části je popsáno využití možností programu s funkční ukázkou.
Největší podíl v této práci tvoří mnou vytvořený software pro podporu výuky Matematiky I.
Anotace v angličtině
In this bachelor thesis I am trying to describe basic functions and options of Adobe Flash CS3 Professional program. I am presenting principles of object programming complemented with an example.
The practical part of this thesis is describing possibilities of using the program together with functional example. The biggest part of this thesis is my software program supporting the teaching of Mathematics I.
Klíčová slova
práce s grafikou, časová osa, animace, ActionSript 3.0, tvorba objektové třídy, načítání externích dat, tvorba aplikací, třída Math
Klíčová slova v angličtině
graphical work, timeline, animation, ActionScript 3.0, creation of object class, reading of external data, creation of applications, Math class
Rozsah průvodní práce
56 s
Jazyk
CZ
Anotace
V této bakalářské práci se snažím popsat základní funkce a vlastnosti programu Adobe Flash CS3 Professional. Uvádím v ní, jak fungují principy objektového programování, doplněné ukázkovým příkladem.
V praktické části je popsáno využití možností programu s funkční ukázkou.
Největší podíl v této práci tvoří mnou vytvořený software pro podporu výuky Matematiky I.
Anotace v angličtině
In this bachelor thesis I am trying to describe basic functions and options of Adobe Flash CS3 Professional program. I am presenting principles of object programming complemented with an example.
The practical part of this thesis is describing possibilities of using the program together with functional example. The biggest part of this thesis is my software program supporting the teaching of Mathematics I.
Klíčová slova
práce s grafikou, časová osa, animace, ActionSript 3.0, tvorba objektové třídy, načítání externích dat, tvorba aplikací, třída Math
Klíčová slova v angličtině
graphical work, timeline, animation, ActionScript 3.0, creation of object class, reading of external data, creation of applications, Math class
Zásady pro vypracování
Seznamte s technolohogie Flash a její historií.
Popište uživatelské prostředí Flash.
Představte kreslící a animační nástroje.
Popište práci s knihovnou symbolů, komponenty a programování ve Flashi.
Zpracujte kapitolu práci s externími daty- načtení obrázků, animací a XML dat.
Navrhněte vhodné příklady použití- webové aplikace, CD prezentace.
Vytvořte elektronickou podporu pro cvičení z Matematiky I.
Zásady pro vypracování
Seznamte s technolohogie Flash a její historií.
Popište uživatelské prostředí Flash.
Představte kreslící a animační nástroje.
Popište práci s knihovnou symbolů, komponenty a programování ve Flashi.
Zpracujte kapitolu práci s externími daty- načtení obrázků, animací a XML dat.
Navrhněte vhodné příklady použití- webové aplikace, CD prezentace.
Vytvořte elektronickou podporu pro cvičení z Matematiky I.
Seznam doporučené literatury
Adobe Creative Team. Adobe Flash CS3: Computer Press, 2008. 336 s. ISBN 978-80-251-2109-2.
KERMAN, Phillip. ActionScript ve Flash: Computer Press, 2002. 528 s. ISBN 80-7226-615-2.
FOTR, Jiří . Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004: Computer Press, 2005. 224 s. ISBN 80-251-0576-8.
FOTR, Jiří, SCHNEIDER, Zdeněk. Flash 5 pro grafiky a tvůrce webů : Computer Press, 2001. 205 s. ISBN 807226415X.
KŘENEK, Josef, OSTRAVSKÝ, Jan. Diferenciální a integrální počet funkce jedné prpměnné a aplikacemi v ekonomii: Univerzita T. Bati ve Zlíně, 2006. 231 s. ISBN 80-7318-354-4.
LOTT, Joey, SCHALL, Darron, KEITH, Keith. ActionScript 3.0 Cookbook [soubor pdf]: O\'Reilly, 2006. 592 s. ISBN 0-596-52695-4.
http://www.adobe.com/cz/products/flash/?promoid=BPAYS
http://flash.cz/portal/
http://www.kirupa.com/developer/flash/index.htm
http://actionscript.org/
http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vtopic&forum=21
Seznam doporučené literatury
Adobe Creative Team. Adobe Flash CS3: Computer Press, 2008. 336 s. ISBN 978-80-251-2109-2.
KERMAN, Phillip. ActionScript ve Flash: Computer Press, 2002. 528 s. ISBN 80-7226-615-2.
FOTR, Jiří . Naprogramujte si vlastní hru v Macromedia Flash MX 2004: Computer Press, 2005. 224 s. ISBN 80-251-0576-8.
FOTR, Jiří, SCHNEIDER, Zdeněk. Flash 5 pro grafiky a tvůrce webů : Computer Press, 2001. 205 s. ISBN 807226415X.
KŘENEK, Josef, OSTRAVSKÝ, Jan. Diferenciální a integrální počet funkce jedné prpměnné a aplikacemi v ekonomii: Univerzita T. Bati ve Zlíně, 2006. 231 s. ISBN 80-7318-354-4.
LOTT, Joey, SCHALL, Darron, KEITH, Keith. ActionScript 3.0 Cookbook [soubor pdf]: O\'Reilly, 2006. 592 s. ISBN 0-596-52695-4.
http://www.adobe.com/cz/products/flash/?promoid=BPAYS
http://flash.cz/portal/
http://www.kirupa.com/developer/flash/index.htm
http://actionscript.org/
http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vtopic&forum=21
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s bakalářskou prací s praktickou ukázkou. Po prezentaci následovaly dotazy:
1. Jsou studenti prvního ročníku schopni vytvářet aplety podobným appletuů ve vaší práci(RNDr. Ostravský)
2. Proč jste nevyužil Mathematicu nebo Matlab?(doc. Zelinka)
Student dotazy komise zodpověděl. Po diskusi následovalo zkoušení předmětů.