Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. Teoretická část práce je zaměřena na odborné poznatky vztahující se k marketingovému mixu, který se podrobněji zaměřuje na propagaci. V praktické části je charakterizována společnost Pegas Container, spol. s r. o., popsán současný stav marketingového mixu, SWOT analýza a Porterův model konkurenceschopnosti. Na základě provedeného marketingového výzkumu a zbylých analýz, jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci ke zlepšení aktuální situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with problem of marketing mix especially promotion in Pegas Container, ltd. company. Theory part solves theoretical knowledge concerning to area marketing mix especially promotion. Analytic part describes Pegas Container, ltd. company actual situation of marketing mix, SWOT analysis and Porter five forces analysis. On basis of result of marketing research and other analysis is designed recommendation that could help to improve actual situation.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, propagace, SWOT-analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing mix, promotion, SWOT-Analyse, Porter five forces analysis, marketing research
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. Teoretická část práce je zaměřena na odborné poznatky vztahující se k marketingovému mixu, který se podrobněji zaměřuje na propagaci. V praktické části je charakterizována společnost Pegas Container, spol. s r. o., popsán současný stav marketingového mixu, SWOT analýza a Porterův model konkurenceschopnosti. Na základě provedeného marketingového výzkumu a zbylých analýz, jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci ke zlepšení aktuální situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with problem of marketing mix especially promotion in Pegas Container, ltd. company. Theory part solves theoretical knowledge concerning to area marketing mix especially promotion. Analytic part describes Pegas Container, ltd. company actual situation of marketing mix, SWOT analysis and Porter five forces analysis. On basis of result of marketing research and other analysis is designed recommendation that could help to improve actual situation.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, propagace, SWOT-analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing mix, promotion, SWOT-Analyse, Porter five forces analysis, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury formulujte poznatky vztahující se k marketingovému mixu s užším zaměřením na propagaci.
II.Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci.
Na základě analýzy navrhněte pro firmu Pegas Container, spol. s r. o. doporučení ve zkoumaných oblastech.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury formulujte poznatky vztahující se k marketingovému mixu s užším zaměřením na propagaci.
II.Praktická část
Proveďte analýzu marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci.
Na základě analýzy navrhněte pro firmu Pegas Container, spol. s r. o. doporučení ve zkoumaných oblastech.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLOCK, Martin P.; BLOCK, Tamara S. Business-to-business market research. 2nd edition. Mason, OH : Thomson, 2005. 277 s. ISBN 0324222300.
[2] CLOW, Kenneth E.; BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová propagace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] NĚMEC, Petr. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1 vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BLOCK, Martin P.; BLOCK, Tamara S. Business-to-business market research. 2nd edition. Mason, OH : Thomson, 2005. 277 s. ISBN 0324222300.
[2] CLOW, Kenneth E.; BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová propagace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] NĚMEC, Petr. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1 vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Dobeš - Rozhodování spotřebitele, hledání optima spotřebitele.
ing. Polách - Majetková struktura podniku, výnosy, náklady a cash flow. Co se rozumí pod pojmem optimalizace kapitálové struktury?
dr. Beranová - Cesty stat. hypotéz.
ing. Bejtkovský - Metody hodnocení zaměstnanců, hodnotící pohovor, outplacement.
ing. Zeman - Strategické a operativní plánování.