Práce se zabývá problematikou napadení z hledisek motivů, které pachatelé pro naprostou většinu mají, míst, kde k napadením především dochází, nejčastějšími způsoby napadení, komunikací, prevencí a možnostmi, které při řešení napadení máme.
Praktická část řeší rozebrání modelových situací, které nejčastěji mohou potkat kohokoliv z nás.
Anotace v angličtině
Work deal with problems charging on the part of motives that the offenders for absolute most have, seats, where to charging above all happens, most frequent manners charging, communication, prevention and possibilities that the at solving charging shall we.
Practical part solving disassembly modelling situation that the they may most often meet anybody of us.
Klíčová slova
napadení, útočník, útok, obrana
Klíčová slova v angličtině
charging, attacker, attack, defence
Rozsah průvodní práce
68 s., 6 s. příloh - schémata
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou napadení z hledisek motivů, které pachatelé pro naprostou většinu mají, míst, kde k napadením především dochází, nejčastějšími způsoby napadení, komunikací, prevencí a možnostmi, které při řešení napadení máme.
Praktická část řeší rozebrání modelových situací, které nejčastěji mohou potkat kohokoliv z nás.
Anotace v angličtině
Work deal with problems charging on the part of motives that the offenders for absolute most have, seats, where to charging above all happens, most frequent manners charging, communication, prevention and possibilities that the at solving charging shall we.
Practical part solving disassembly modelling situation that the they may most often meet anybody of us.
Klíčová slova
napadení, útočník, útok, obrana
Klíčová slova v angličtině
charging, attacker, attack, defence
Zásady pro vypracování
Seznámit s problematikou napadení člověka v podmínkách ČR a Zlínského kraje.
Specifikovat důvody, místo, čas, způsob a cíl napadení.
Specifikovat společné znaky nejčastějších forem napadení.
Specifikovat nejčastější formy úspěšných způsobů řešení napadení.
S využitím analýzy a dalších vědeckých metod práce zpracovat návrh činnosti člověka při napadení.
Zásady pro vypracování
Seznámit s problematikou napadení člověka v podmínkách ČR a Zlínského kraje.
Specifikovat důvody, místo, čas, způsob a cíl napadení.
Specifikovat společné znaky nejčastějších forem napadení.
Specifikovat nejčastější formy úspěšných způsobů řešení napadení.
S využitím analýzy a dalších vědeckých metod práce zpracovat návrh činnosti člověka při napadení.
Seznam doporučené literatury
FIRST, R. BLAHUT, A. Sebeobranné modelové situace. 1. vyd. Praha: Policejní akademie, 1998. 78 s. Skripta 1057558.
FOJTÍK, I. Sebeobrana ženy. 1. vyd. Praha: Olympia, 1994. 85 s. ISBN 80 7033 300 6.
LEBEDA, A. A. Sebeobrana. Sebeobranné umění pro každého. 3. vyd. Praha: Olympia, 1984. 377 s. 27 033 84.
NÁCHODSKÝ, Z. Nebojte se bránit. 1. vyd. Praha: Armex Publishing, 2006. 336 s. ISBN 80 86795 43 8.
NOVOTNÝ, F. Právo na sebeobranu. Jak se smíme bránit? 1. vyd. Praha: Lexik Nexis CZ, 2006. 114 s. ISBN 80 86920 10 0.
Seznam doporučené literatury
FIRST, R. BLAHUT, A. Sebeobranné modelové situace. 1. vyd. Praha: Policejní akademie, 1998. 78 s. Skripta 1057558.
FOJTÍK, I. Sebeobrana ženy. 1. vyd. Praha: Olympia, 1994. 85 s. ISBN 80 7033 300 6.
LEBEDA, A. A. Sebeobrana. Sebeobranné umění pro každého. 3. vyd. Praha: Olympia, 1984. 377 s. 27 033 84.
NÁCHODSKÝ, Z. Nebojte se bránit. 1. vyd. Praha: Armex Publishing, 2006. 336 s. ISBN 80 86795 43 8.
NOVOTNÝ, F. Právo na sebeobranu. Jak se smíme bránit? 1. vyd. Praha: Lexik Nexis CZ, 2006. 114 s. ISBN 80 86920 10 0.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Posluchač prezentoval výsledky, kterých dosáhl při řešení své bakalářské práce.
Součástí prezentace nebyla praktická ukázka.
Po seznámení s posudky vedoucího a oponenta komise položila tyto dotazy:
1.Kdo byl figuranty na předvedém videu? (Doc.Lukáš)
2.Jaké bylo chování lidí, kteří šli okolo? (Ing.Maláník)
3.V čem myslíte, že je příčina uvedeného chování? (Ing.Maláník)
4.Co navrhujete jako preventivní chování? (prof.Reitšpís)
5.Má vliv na chování pachatelů i způsob a typ nošených předmětů? (prof.Reitšpís)
Student zodpověděl na všehny položené dotazy s přehledem.