Hlavním tématem mé diplomové práce je program Zdravá škola na Základní škole Myslo-čovice a jeho hodnocení pedagogy, kteří na této škole vyučují. Ve svém dotazníkovém šet-ření zjišťuji, jak pedagogové hodnotí přínos programu pro žáky, jak se odráží program v jejich výukových metodách a ve vztazích mezi žáky a pedagogy.
Anotace v angličtině
The main topic of my thesis is a program Healthy school in a basic school Myslocovice and its evaluation by teachers on this school. In my questionaire I am trying to find out how teachers evaluate a contribution of this program for pupil and consequences in teachers educational methods and in a relationships between students and teachers.
Klíčová slova
Program Zdravá škola, Základní škola Mysločovice, pedagog, zdraví, výchova, pohoda prostředí, zdravé učení, otevřené partnerství.
Klíčová slova v angličtině
Program Healthy school, Basic school Myslocovice, pedagogue, health, education, peace of environment, healthy education, open partnership.
Rozsah průvodní práce
70
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem mé diplomové práce je program Zdravá škola na Základní škole Myslo-čovice a jeho hodnocení pedagogy, kteří na této škole vyučují. Ve svém dotazníkovém šet-ření zjišťuji, jak pedagogové hodnotí přínos programu pro žáky, jak se odráží program v jejich výukových metodách a ve vztazích mezi žáky a pedagogy.
Anotace v angličtině
The main topic of my thesis is a program Healthy school in a basic school Myslocovice and its evaluation by teachers on this school. In my questionaire I am trying to find out how teachers evaluate a contribution of this program for pupil and consequences in teachers educational methods and in a relationships between students and teachers.
Klíčová slova
Program Zdravá škola, Základní škola Mysločovice, pedagog, zdraví, výchova, pohoda prostředí, zdravé učení, otevřené partnerství.
Klíčová slova v angličtině
Program Healthy school, Basic school Myslocovice, pedagogue, health, education, peace of environment, healthy education, open partnership.
Zásady pro vypracování
Stanovení cílů diplomové práce.
Teoretická část: studium literatury, časopisů.
Zpracování teoretické části jako podklad k praktické části práce.
Praktická část: příprava výzkumu, ověření si a uskutečnění výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat.
Vyhodnocení výsledků výzkumu a srovnání výsledků s cíly diplomové práce.
Zásady pro vypracování
Stanovení cílů diplomové práce.
Teoretická část: studium literatury, časopisů.
Zpracování teoretické části jako podklad k praktické části práce.
Praktická část: příprava výzkumu, ověření si a uskutečnění výzkumu.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat.
Vyhodnocení výsledků výzkumu a srovnání výsledků s cíly diplomové práce.
Seznam doporučené literatury
HAVLÍNOVÁ, M. KOPŘIVA, P. MAYER, I. a kol. Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-263-7.
HAVLÍNOVÁ, M. VENCÁLKOVÁ, E. HAVLOVÁ, a kol. Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-061-5.
SVOBODOVÁ, J. Zdravá škola včera a dnes. Paido, Brno 1998. ISBN 80-85931-53-2.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing školy. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2000. ISBN 80-7083-460-9.
PRŮCHA, J. Učitel. Praha: Portál, 2002. ISBN 807178-621-7.
Seznam doporučené literatury
HAVLÍNOVÁ, M. KOPŘIVA, P. MAYER, I. a kol. Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-263-7.
HAVLÍNOVÁ, M. VENCÁLKOVÁ, E. HAVLOVÁ, a kol. Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-061-5.
SVOBODOVÁ, J. Zdravá škola včera a dnes. Paido, Brno 1998. ISBN 80-85931-53-2.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing školy. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2000. ISBN 80-7083-460-9.
PRŮCHA, J. Učitel. Praha: Portál, 2002. ISBN 807178-621-7.