Tato bakalářská práce zapadá do koncepce CAAC - počítačová podpora automatického řízení. Jak již sám název bakalářské práce napovídá, cílem bylo vytvořit elektronickou učební pomůcku pro předmět Technické prostředky automatizace I (TZ-3), pro programové prostředí Acrobat Reader, MS Word a MS PowerPoint. V práci je nejen popsán software, který byl k vytvoření pomůcky využíván, ale také informace o e-learningu a CAAC. Také je zde uveden obsah elektronické učební pomůcky.
Annotation in English
This Baccalaureate work fits into conception of CAAC - Computer aided automatic control. As the term tells us the main purpose is to create electronically teaching aids in subject of Technical means of automation I. (TZ-3) for programmatic world Adobe Reader, MS Word and MS Power Point. In this work isn't only described the software, which was used for creation of this teaching aid but there are information about e-learning and CAAC too. The content of electronic teaching aids is also mentioned here.
Keywords
Technické prostředky automatizace, CAAC
Keywords in English
Technical means of automation, CAAC
Length of the covering note
145
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce zapadá do koncepce CAAC - počítačová podpora automatického řízení. Jak již sám název bakalářské práce napovídá, cílem bylo vytvořit elektronickou učební pomůcku pro předmět Technické prostředky automatizace I (TZ-3), pro programové prostředí Acrobat Reader, MS Word a MS PowerPoint. V práci je nejen popsán software, který byl k vytvoření pomůcky využíván, ale také informace o e-learningu a CAAC. Také je zde uveden obsah elektronické učební pomůcky.
Annotation in English
This Baccalaureate work fits into conception of CAAC - Computer aided automatic control. As the term tells us the main purpose is to create electronically teaching aids in subject of Technical means of automation I. (TZ-3) for programmatic world Adobe Reader, MS Word and MS Power Point. In this work isn't only described the software, which was used for creation of this teaching aid but there are information about e-learning and CAAC too. The content of electronic teaching aids is also mentioned here.
Keywords
Technické prostředky automatizace, CAAC
Keywords in English
Technical means of automation, CAAC
Research Plan
Práce zapadá do koncepce CAAC - 8211; počítačová podpora automatického řízení.
Vytvořte elektronickou učební pomůcku pro předmět Technické prostředky automatizace I (TZ - 8211;3); studijní program: SP- Procesní inženýrství, studijní obor: SO - Technologická zařízení, která bude sloužit zejména pro bakalářské studium presenční i kombinované formy studia.
Úkolem je zpracovat podle současné (případně podle dohody s garantem předmětu - vedoucím bakalářské práce) osnovy předmětu strukturu předmětu, grafický vzhled učební pomůcky a naplnit jeho obsah.
Předmět je rozdělen do dvou částí:
a) shrnutí teorie automatického řízení
b) technické prostředky automatizace.
Pro předloženou osnovu předmětu:
1) vypracujte obsah části "shrnutí teorie automatického řízení" s odkazy na doporučenou literaturu
2) pro část "technické prostředky automatizace" zpracujte koncepci dat pro vlastní text včetně grafické ilustrace textu.
V koncepci,která bude zahrnovat vývojový digram navrhněte oprávnění přístupu k jejímu obsahu:
a) pro autora
b) pro studenty
3) pomůcku vytvořte v prostředí:
a) ve formátu pdf
b) v prostředí MS PowerPoint.
Research Plan
Práce zapadá do koncepce CAAC - 8211; počítačová podpora automatického řízení.
Vytvořte elektronickou učební pomůcku pro předmět Technické prostředky automatizace I (TZ - 8211;3); studijní program: SP- Procesní inženýrství, studijní obor: SO - Technologická zařízení, která bude sloužit zejména pro bakalářské studium presenční i kombinované formy studia.
Úkolem je zpracovat podle současné (případně podle dohody s garantem předmětu - vedoucím bakalářské práce) osnovy předmětu strukturu předmětu, grafický vzhled učební pomůcky a naplnit jeho obsah.
Předmět je rozdělen do dvou částí:
a) shrnutí teorie automatického řízení
b) technické prostředky automatizace.
Pro předloženou osnovu předmětu:
1) vypracujte obsah části "shrnutí teorie automatického řízení" s odkazy na doporučenou literaturu
2) pro část "technické prostředky automatizace" zpracujte koncepci dat pro vlastní text včetně grafické ilustrace textu.
V koncepci,která bude zahrnovat vývojový digram navrhněte oprávnění přístupu k jejímu obsahu:
a) pro autora
b) pro studenty
3) pomůcku vytvořte v prostředí:
a) ve formátu pdf
b) v prostředí MS PowerPoint.
Recommended resources
Balátě, J. (2003, 2004). Automatické řízení. BEN - technická literatura. Praha
Balátě, J. a kol. (1986). Technické prostředky automatického řízení. SNTL/ALFA.Praha
Chudý, V., Palenčár, R., Kureková, E., Halaj, M. (1999). Meranie technických veličín. STU Bratislava. SR
Hruška, F. (2001), Technické prostředky automatizace. UTB ve Zlíně. Zlín
WWW stránky - e-automatizace.vsb.cz
Recommended resources
Balátě, J. (2003, 2004). Automatické řízení. BEN - technická literatura. Praha
Balátě, J. a kol. (1986). Technické prostředky automatického řízení. SNTL/ALFA.Praha
Chudý, V., Palenčár, R., Kureková, E., Halaj, M. (1999). Meranie technických veličín. STU Bratislava. SR
Hruška, F. (2001), Technické prostředky automatizace. UTB ve Zlíně. Zlín
WWW stránky - e-automatizace.vsb.cz
Enclosed appendices
1 CD ROM
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Student před komisí pro státní závěrečné zkoušky (SZZ) představil náplň, hlavní cíle, výsledky a závěry své bakalářské práce (BP). Dále byly přečteny posudky vedoucího a oponenta BP, včetně jejich připomínek a dotazů. Student aktivně reagoval na všechny kladené otázky. Následovala diskuze k obhajobě BP.
Dotazy a připomínky k obhajobě:
Vysvětlete původ užitých zdrojů informací a jejich propojení? (doc. M. Šeda)
Jaké jsou vaše zkušenosti s použitým programem FineReader? (prof. J. Černohorský)
Diplomant bez problémů zodpověděl položené dotazy.