Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě ORLET služby s.r.o. Cílem je analyzovat současný stav marketingového mixu ve firmě a pokusit se doporučit vhodné návrhy na jeho zdokonalení.
Teoretická část se týká teoretických poznatků marketingového mixu a detailní analýzy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jimiž je produkt, cena, místo a propagace.
Praktická část popisuje firmu a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve zmíněné společnosti. Tato část zahrnuje také SWOT analýzu, která pomáhá odhalit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy ORLET služby s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with problems of the marketing mix in the company ORLET služby s.r.o. The aim is to analyse the current situation of the marketing mix in the company and try to recommend suitable suggestions for improvement.
The theoretical part is concerned with theoretical knowledge of the marketing mix and a detailed analysis of individual marketing mix tools such as product, price, place and promotion.
The practical part describes the company and analyses individual marketing mix tools in the mentioned company. It also includes the SWOT analysis which helps to identify strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company ORLET služby s.r.o.
Klíčová slova
marketingový mix, produkt, cena, místo, propagace, ORLET služby s.r.o., SWOT analýza
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě ORLET služby s.r.o. Cílem je analyzovat současný stav marketingového mixu ve firmě a pokusit se doporučit vhodné návrhy na jeho zdokonalení.
Teoretická část se týká teoretických poznatků marketingového mixu a detailní analýzy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jimiž je produkt, cena, místo a propagace.
Praktická část popisuje firmu a analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu ve zmíněné společnosti. Tato část zahrnuje také SWOT analýzu, která pomáhá odhalit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firmy ORLET služby s.r.o.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with problems of the marketing mix in the company ORLET služby s.r.o. The aim is to analyse the current situation of the marketing mix in the company and try to recommend suitable suggestions for improvement.
The theoretical part is concerned with theoretical knowledge of the marketing mix and a detailed analysis of individual marketing mix tools such as product, price, place and promotion.
The practical part describes the company and analyses individual marketing mix tools in the mentioned company. It also includes the SWOT analysis which helps to identify strengths, weaknesses, opportunities and threats of the company ORLET služby s.r.o.
Klíčová slova
marketingový mix, produkt, cena, místo, propagace, ORLET služby s.r.o., SWOT analýza
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu.
Analyzujte marketingový mix ve firmě ORLET služby s.r.o.
Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte marketingový mix ve firmě ORLET služby s.r.o. a navrhněte vhodná doporučení k jeho lepšímu využití.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu.
Analyzujte marketingový mix ve firmě ORLET služby s.r.o.
Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte marketingový mix ve firmě ORLET služby s.r.o. a navrhněte vhodná doporučení k jeho lepšímu využití.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. Marketing: an introduction. New Jersey: Pearson/Prentice Hall.
Cannon, Joseph P., William D. Perreault, and E. Jerome McCarthy. 2008. Basic marketing: a global-managerial approach. New York: McGraw-Hill.
Griffin, Ricky W., and Ronald J. Ebert. 2002. Business. New Jersey: Prentice Hall.
Kurtz, David L., and Louise E. Boone. 2006. Principles of marketing. Mason, Ohio: South-Western, Thomson Learning.
Michel, Daniel, Peter Naudé, Robert Salle, and Jean-Paul Valla. 2003. Business-to-business marketing: strategies and implementation. New York: Palgrave.
Vitale, Robert P., and Joseph J. Giglierano. 2002. Business to business marketing: analysis and practice in a dynamic environment. Mason, Ohio: South-Western, Thomson Learning.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. Marketing: an introduction. New Jersey: Pearson/Prentice Hall.
Cannon, Joseph P., William D. Perreault, and E. Jerome McCarthy. 2008. Basic marketing: a global-managerial approach. New York: McGraw-Hill.
Griffin, Ricky W., and Ronald J. Ebert. 2002. Business. New Jersey: Prentice Hall.
Kurtz, David L., and Louise E. Boone. 2006. Principles of marketing. Mason, Ohio: South-Western, Thomson Learning.
Michel, Daniel, Peter Naudé, Robert Salle, and Jean-Paul Valla. 2003. Business-to-business marketing: strategies and implementation. New York: Palgrave.
Vitale, Robert P., and Joseph J. Giglierano. 2002. Business to business marketing: analysis and practice in a dynamic environment. Mason, Ohio: South-Western, Thomson Learning.