Teoretická část práce popisuje teorii učebnic, např. jejich funkce, výzkum v dané oblasti, výzkumné techniky a didaktickou vybavenost. Cílem bakalářské práce bylo sesbírat učeb-nice chemie, příručky či pracovní sešity a tyto vyhodnotit pomocí testu ''Míry didaktické vybavenosti‘‘.
Anotace v angličtině
The theoretical part describes a textbook theory, e.g. function, research, research tech-niques and didactic endowment. The aim of this barchelor work (in experimental part) was to collect a chemical textbooks, exercisebooks and handbooks for primary school and eva-luate them.
Klíčová slova
učebnice chemie, základní škola, evaluace
Klíčová slova v angličtině
chemical textbooks, primary school, evaluation
Rozsah průvodní práce
108 s., 12 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část práce popisuje teorii učebnic, např. jejich funkce, výzkum v dané oblasti, výzkumné techniky a didaktickou vybavenost. Cílem bakalářské práce bylo sesbírat učeb-nice chemie, příručky či pracovní sešity a tyto vyhodnotit pomocí testu ''Míry didaktické vybavenosti‘‘.
Anotace v angličtině
The theoretical part describes a textbook theory, e.g. function, research, research tech-niques and didactic endowment. The aim of this barchelor work (in experimental part) was to collect a chemical textbooks, exercisebooks and handbooks for primary school and eva-luate them.
Klíčová slova
učebnice chemie, základní škola, evaluace
Klíčová slova v angličtině
chemical textbooks, primary school, evaluation
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretické části práce, studium odborné literatury, komparace materiálů a realizovaných výzkumů
2. Stanovení cíle výzkumu, výzkumného problému a specifikace výzkumné metody
3. Zpracování získaných dat a jejich vyhodnocení
Formulace závěrů práce
Zásady pro vypracování
1. Zpracování teoretické části práce, studium odborné literatury, komparace materiálů a realizovaných výzkumů
2. Stanovení cíle výzkumu, výzkumného problému a specifikace výzkumné metody
3. Zpracování získaných dat a jejich vyhodnocení
Formulace závěrů práce
Seznam doporučené literatury
PRŮCHA, J. Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média, Brno: PAIDO, 1998, ISBN 80-85931-49-4)
PRŮCHA, J. Význam a teorie školní učebnice, Praha. SPN, 1985 a.
BÍLEK, M. Didaktika chemie, Výzkum a vysokoškolská výuka, první vydání, Hradec Králové, M a V, 2003
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika, první vydání, Praha, ISV, 1999
Seznam doporučené literatury
PRŮCHA, J. Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média, Brno: PAIDO, 1998, ISBN 80-85931-49-4)
PRŮCHA, J. Význam a teorie školní učebnice, Praha. SPN, 1985 a.
BÍLEK, M. Didaktika chemie, Výzkum a vysokoškolská výuka, první vydání, Hradec Králové, M a V, 2003
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika, první vydání, Praha, ISV, 1999