V mé bakalářské práci se zabývám službami přímého bankovnictví nabízenými v českém finančním sektoru, přičemž se soustředím zejména na služby nabízené Komerční bankou a.s.
V teoretické části se zabývám bankovním systémem České republiky a popisuji služby přímého bankovnictví využívané v České republice a nabízené Komerční bankou a.s., stejně jako její hlavní konkurenty.
V praktické části se věnuji charakteristice jenotlivých služeb přímého bankovnictví nabízených Komerční bankou a.s. a konkurenční analyse, na které stavím následná doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the direct banking services offered within the Czech financial environment with particular focus on services provided by Komerční banka a.s.
Theoretical part focuses on the banking system used in the Czech Republic and generally introduces the services of direct banking in the Czech Republic with particular focus on Komerční banka a.s. and its main competitors.
The analytical part deals with the characteristic of services provided by Komerční banka a.s. and competitive analysis of these resulting in suggestions for improvement.
bank, direct banking, phone banking, internet, internet banking, direct banking service
Rozsah průvodní práce
54
Jazyk
AN
Anotace
V mé bakalářské práci se zabývám službami přímého bankovnictví nabízenými v českém finančním sektoru, přičemž se soustředím zejména na služby nabízené Komerční bankou a.s.
V teoretické části se zabývám bankovním systémem České republiky a popisuji služby přímého bankovnictví využívané v České republice a nabízené Komerční bankou a.s., stejně jako její hlavní konkurenty.
V praktické části se věnuji charakteristice jenotlivých služeb přímého bankovnictví nabízených Komerční bankou a.s. a konkurenční analyse, na které stavím následná doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the direct banking services offered within the Czech financial environment with particular focus on services provided by Komerční banka a.s.
Theoretical part focuses on the banking system used in the Czech Republic and generally introduces the services of direct banking in the Czech Republic with particular focus on Komerční banka a.s. and its main competitors.
The analytical part deals with the characteristic of services provided by Komerční banka a.s. and competitive analysis of these resulting in suggestions for improvement.
bank, direct banking, phone banking, internet, internet banking, direct banking service
Zásady pro vypracování
Teoretická část
Popis českého bankovního systému, role České národní banky a obchodních bank
Pojem přímé bankovnictví a jeho penetrace do českého prostředí
Služby přímého bankovnictví dostupné na současném bankovním trhu
Posun v roli klasických bankovních poboček
Popis Komerční banky a.s. z hlediska vývoje služeb přímého bankovnictví a jejich hlavních konkurentů na bankovním trhu
Praktická část
Charakteristika služeb přímého bankovnictví nabízených Komerční bankou a.s.
Služby přímého bankovnictví nabízené Komerční bankou a.s.z pohledu zákazníka a banky samotné
Konkurenční srovnání služeb přímého bankovnictví nabízených Komerční bankou a.s., silné a slabé stránky jednotlivých služeb oproti konkurenci
Návrhy na zlepšení fungování systému služeb přímého bankovnictví v rámci pro-klientského přístupu Komerční banky a.s., závěry
Zásady pro vypracování
Teoretická část
Popis českého bankovního systému, role České národní banky a obchodních bank
Pojem přímé bankovnictví a jeho penetrace do českého prostředí
Služby přímého bankovnictví dostupné na současném bankovním trhu
Posun v roli klasických bankovních poboček
Popis Komerční banky a.s. z hlediska vývoje služeb přímého bankovnictví a jejich hlavních konkurentů na bankovním trhu
Praktická část
Charakteristika služeb přímého bankovnictví nabízených Komerční bankou a.s.
Služby přímého bankovnictví nabízené Komerční bankou a.s.z pohledu zákazníka a banky samotné
Konkurenční srovnání služeb přímého bankovnictví nabízených Komerční bankou a.s., silné a slabé stránky jednotlivých služeb oproti konkurenci
Návrhy na zlepšení fungování systému služeb přímého bankovnictví v rámci pro-klientského přístupu Komerční banky a.s., závěry
Seznam doporučené literatury
Avneyon, Eitan A. Dictionary of Finance. New York: Macmillan,Inc, 1988.
Revenda, Zbyněk. Peněžní ekonomie a bankovnictví. 4th ed. Praha: Management Press, 2005.
Revenda, Zbyněk. Centrální bankovnictví. 2nd ed. Praha: Management Press, 2001.
Máče, Miroslav. Platební styk : klasický a elektronický . Praha: Grada Publishing, 2006.
Seznam doporučené literatury
Avneyon, Eitan A. Dictionary of Finance. New York: Macmillan,Inc, 1988.
Revenda, Zbyněk. Peněžní ekonomie a bankovnictví. 4th ed. Praha: Management Press, 2005.
Revenda, Zbyněk. Centrální bankovnictví. 2nd ed. Praha: Management Press, 2001.
Máče, Miroslav. Platební styk : klasický a elektronický . Praha: Grada Publishing, 2006.