Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho hlavních konkurentů a na základě analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o důležitosti marketingové komunikace, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, postup při realizaci marketingové strategie a využití internetu pro reklamu. V praktické části je krátce představen vybraný podnik. V hlavní části je pak analyzována a hodnocena úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho konkurentů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace podniku.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current level of marketing communications of selected company and its main rivals, and suggest possible improving measures on the basis of the results of marketing communications analysis. The thesis is divided into two parts - theory and analysis. The former part deals with the importance of marketing communications, the elements of marketing mix, the individual steps within realization of communications strategies, and finally the use of the internet as an advertising medium. In the latter part there is a short introduction of the selected company. The core part deals with the analysis and evaluation of marketing communications of the selected company and its competitors. Finally there are few improvement suggestions.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, osobní prodej, vztahy s veřejností, přímý marketing, podpora prodeje, segmentace trhu, cílení, umístění, E-marketing
Klíčová slova v angličtině
integrated marketing communications, communications mix, advertising, personal selling, public relation, direct marketing, sales promotion, market segmentation, targeting, positioning, E-marketing
Rozsah průvodní práce
59 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho hlavních konkurentů a na základě analýzy navrhnout možná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o důležitosti marketingové komunikace, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu, postup při realizaci marketingové strategie a využití internetu pro reklamu. V praktické části je krátce představen vybraný podnik. V hlavní části je pak analyzována a hodnocena úroveň marketingové komunikace vybraného podniku a jeho konkurentů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace podniku.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current level of marketing communications of selected company and its main rivals, and suggest possible improving measures on the basis of the results of marketing communications analysis. The thesis is divided into two parts - theory and analysis. The former part deals with the importance of marketing communications, the elements of marketing mix, the individual steps within realization of communications strategies, and finally the use of the internet as an advertising medium. In the latter part there is a short introduction of the selected company. The core part deals with the analysis and evaluation of marketing communications of the selected company and its competitors. Finally there are few improvement suggestions.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, osobní prodej, vztahy s veřejností, přímý marketing, podpora prodeje, segmentace trhu, cílení, umístění, E-marketing
Klíčová slova v angličtině
integrated marketing communications, communications mix, advertising, personal selling, public relation, direct marketing, sales promotion, market segmentation, targeting, positioning, E-marketing
Zásady pro vypracování
Definujte teoretické základy marketingové komunikace.
Analyzujte využití marketingové komunikace u konkurence.
Analyzujte využití marketingové komunikace ve firmě Zálesí a.s. - závod Hotely.
Navrhněte možná řešení pro zlepšení marketingové komunikace ve firmě Zálesí a.s. - závod Hotely.
Zásady pro vypracování
Definujte teoretické základy marketingové komunikace.
Analyzujte využití marketingové komunikace u konkurence.
Analyzujte využití marketingové komunikace ve firmě Zálesí a.s. - závod Hotely.
Navrhněte možná řešení pro zlepšení marketingové komunikace ve firmě Zálesí a.s. - závod Hotely.
Seznam doporučené literatury
Kurtz, David L., and Louis E. Boone. 2006. Principles of marketing. Mason, Ohio: Thomson/South-Western.
de Pelsmacker, Patrick, Maggie Geuens, and Joeri van der Bergh. 2007. Marketing communications: a European perspective. New York: Prentice Hall.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2007. A framework for marketing management. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. Marketing: an introduction. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall.
Frey, Petr. 2008. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management press.
Seznam doporučené literatury
Kurtz, David L., and Louis E. Boone. 2006. Principles of marketing. Mason, Ohio: Thomson/South-Western.
de Pelsmacker, Patrick, Maggie Geuens, and Joeri van der Bergh. 2007. Marketing communications: a European perspective. New York: Prentice Hall.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2007. A framework for marketing management. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Armstrong, Gary, and Philip Kotler. 2005. Marketing: an introduction. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall.
Frey, Petr. 2008. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management press.