Písemná práce přináší zpracované konkrétní informace ze staršího(1993-1999) a současného (2003-2009)studijního programu na Fakultě veterinárního lékařství Veterinární a farmaceutické univerzity Brno. Přináší týdenní počty hodin přednášek, praktických cvičení a praxí.Studující zde najde informace o použitém materiálu a metodikách k sebráním, zpracování, vyhodnocení a presentaci získaných výsledků.Takovéto zpracování studijních programů dovoluje srovnání celkových vyučovacích hodin obou sledovaných období.V samostatné kapitole jsou presentovány dotazníky, které byly k cíli průzkumu názorů 60 studentům 1.ročníku FVL a 20 absolventům- veterinárním lékařům v praxi předloženy a odpovědi studentů a absolventů z praxe s názory na kvalitu výukového procesu na VFU Brno v době jejich studia jsou v kapitole č.5. presentovány, graficky vyhodnoceny a diskutovány.
Anotace v angličtině
This essay bring on the text processed specific information. They are from older (1993-1999) and contemporary (2003-2009) education program at the Faculty of zoo pharmacy of the Veterinary and pharmacy university Brno. It brings weekly numbers of lectures´hours, practical exercises and practices. A student finds here information about used material and methods to collect, work up, analyze and present gained results. That process of studying programs allows comparing all lessons of both assessed time periods together.In individual chapter are presented questionnaires, wich were submitted to research of opinions to 60 students of the 1 grade FVL and 20 alumni- veterinary doctors in practice. Students´and alumni´s answers from practice with the opinions on the quality of tutorial process are presented, graphically analyzed and discussed in the chapter number 5. The are answers from students on VFU Brno at a time of their education.
Klíčová slova
Universita, vzdělávání, trh, kvalita,student, výuka, práce s mládeží
Klíčová slova v angličtině
University, education, market, quality, student, schoolwork, work with young people
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Písemná práce přináší zpracované konkrétní informace ze staršího(1993-1999) a současného (2003-2009)studijního programu na Fakultě veterinárního lékařství Veterinární a farmaceutické univerzity Brno. Přináší týdenní počty hodin přednášek, praktických cvičení a praxí.Studující zde najde informace o použitém materiálu a metodikách k sebráním, zpracování, vyhodnocení a presentaci získaných výsledků.Takovéto zpracování studijních programů dovoluje srovnání celkových vyučovacích hodin obou sledovaných období.V samostatné kapitole jsou presentovány dotazníky, které byly k cíli průzkumu názorů 60 studentům 1.ročníku FVL a 20 absolventům- veterinárním lékařům v praxi předloženy a odpovědi studentů a absolventů z praxe s názory na kvalitu výukového procesu na VFU Brno v době jejich studia jsou v kapitole č.5. presentovány, graficky vyhodnoceny a diskutovány.
Anotace v angličtině
This essay bring on the text processed specific information. They are from older (1993-1999) and contemporary (2003-2009) education program at the Faculty of zoo pharmacy of the Veterinary and pharmacy university Brno. It brings weekly numbers of lectures´hours, practical exercises and practices. A student finds here information about used material and methods to collect, work up, analyze and present gained results. That process of studying programs allows comparing all lessons of both assessed time periods together.In individual chapter are presented questionnaires, wich were submitted to research of opinions to 60 students of the 1 grade FVL and 20 alumni- veterinary doctors in practice. Students´and alumni´s answers from practice with the opinions on the quality of tutorial process are presented, graphically analyzed and discussed in the chapter number 5. The are answers from students on VFU Brno at a time of their education.
Klíčová slova
Universita, vzdělávání, trh, kvalita,student, výuka, práce s mládeží
Klíčová slova v angličtině
University, education, market, quality, student, schoolwork, work with young people
Zásady pro vypracování
Analýza literárních pramenů a zpracování teoretických východisek
Příprava výzkumu, výběr a charakteristika výzkumného souboru
Provedení výzkumu
Zpracování a vyhodnocení výsledků výzkumu
Přijetí odpovídajících závěrů
Doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
Analýza literárních pramenů a zpracování teoretických východisek
Příprava výzkumu, výběr a charakteristika výzkumného souboru
Provedení výzkumu
Zpracování a vyhodnocení výsledků výzkumu
Přijetí odpovídajících závěrů
Doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
Z. POŠVÁŘ, J. ERBES, Management I. 1. vyd., Brno: MZLU, 2002. ISBN 80-7157-633-6.
VITA UNIVERSITATIS. 2., Brno: VFU Brno, 2008-. 6x ročně
KOHOUTEK, R. Osobnost a sebepoznání studentů. Brno: Cerm, 1998. ISBN 80-7204-087-1.
KOHOUTEK, R. Základy užité psychologie. Brno: Cerm, 2002, ISBN 80-214-2203-3
MEZERA, A. Pro jaké povolání se hodím? Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-651-9
Seznam doporučené literatury
Z. POŠVÁŘ, J. ERBES, Management I. 1. vyd., Brno: MZLU, 2002. ISBN 80-7157-633-6.
VITA UNIVERSITATIS. 2., Brno: VFU Brno, 2008-. 6x ročně
KOHOUTEK, R. Osobnost a sebepoznání studentů. Brno: Cerm, 1998. ISBN 80-7204-087-1.
KOHOUTEK, R. Základy užité psychologie. Brno: Cerm, 2002, ISBN 80-214-2203-3
MEZERA, A. Pro jaké povolání se hodím? Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-651-9