Tato diplomová práce se zabývá sestavením projektu, který má za cíl zvýšit návštěvnost Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. Teoretická část se obecně zabývá problematikou neziskového sektoru a marketingovou komunikací neziskových organizací. Praktická část je věnována analýzám. V projektu jsou navrhnuty nástroje marketingové komunikace, jejichž úkolem je zvýšit povědomí o existenci a činnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně, a tím následně zvýšit její návštěvnost.
Anotace v angličtině
The purpose of this Master Thesis deals with a compilation of the project with objective to rise visit rate in The Regional Gallery of Fine Art in Zlín. The theoretical part considers in general questions of non-profit sector and marketing communication of non-profitmaking organizations. The practical part is devoted to analyses. In this project were introduced cer-tain tools of marketing commucation, whose main task is to rise awareness about existenci-on and activity of The Regional Gallery of Fine Art in Zlín and as a result of this rise its visit rate.
Klíčová slova
neziskový sektor, galerie, návštěvnost, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, gallery, visit rate, marketing communication
Rozsah průvodní práce
81 s., 7. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá sestavením projektu, který má za cíl zvýšit návštěvnost Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. Teoretická část se obecně zabývá problematikou neziskového sektoru a marketingovou komunikací neziskových organizací. Praktická část je věnována analýzám. V projektu jsou navrhnuty nástroje marketingové komunikace, jejichž úkolem je zvýšit povědomí o existenci a činnosti Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně, a tím následně zvýšit její návštěvnost.
Anotace v angličtině
The purpose of this Master Thesis deals with a compilation of the project with objective to rise visit rate in The Regional Gallery of Fine Art in Zlín. The theoretical part considers in general questions of non-profit sector and marketing communication of non-profitmaking organizations. The practical part is devoted to analyses. In this project were introduced cer-tain tools of marketing commucation, whose main task is to rise awareness about existenci-on and activity of The Regional Gallery of Fine Art in Zlín and as a result of this rise its visit rate.
Klíčová slova
neziskový sektor, galerie, návštěvnost, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
non-profit sector, gallery, visit rate, marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny vztahující se k marketingu neziskových organizací a formulujte teoretická východiska pro vypracování daného projektu.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Vytvořte projekt zvýšení návštěvnosti galerie.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny vztahující se k marketingu neziskových organizací a formulujte teoretická východiska pro vypracování daného projektu.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Vytvořte projekt zvýšení návštěvnosti galerie.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[2] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing , 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
[4] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
[5] HANNAGAN,T. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[2] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing , 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
[4] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
[5] HANNAGAN,T. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.