Diplomová práce na téma Projekt propagace ZOO Zlín na Slovensku je rozdělena do dvou základních částí - teoretické a praktické.
Cílem teoretické části byl průzkum literárních pramenů k dané problematice marketingové komunikace a popis jednotlivých metod propagace. Jsou zde zmíněny také specifika vyplývající z marketingu služeb.
Praktická část se dále člení na analýzu a projekt. V analytické části je zahrnut popis organizace ZOO Zlín, její SWOT analýza a na základě Porterova modelu pěti sil je zmapována také konkurence na západním a středním Slovensku. Projektová část obsahuje strategie nezbytné při tvorbě marketingové kampaně. Následně je zakončena nákladovou analýzou.
Anotace v angličtině
The master thesis on the topic The Promotion project of ZOO Zlín in Slovakia is divided into two parts - theoretical and practical.
The aim of the theoretical part was a research of literary sources concerning marketing communication and description of various methods of promotion. The specifics of service marketing are mentioned here as well.
The practical part is subdivided into an analysis and a project. The analytical part includes description of the organization ZOO Zlín, the SWOT analysis and the competitive situation in the Slovakian market is charted based on the Porter’s five forces model. The part which deals with project implementation contains strategies that are essential for creation of marketing promotion. This part is concluded with cost analysis.
Klíčová slova
propagace, marketingová komunikační strategie, marketing služeb, SWOT analýza, Porterova analýza, guerilla marketing, word of mouth
Klíčová slova v angličtině
promotion, marketing communication strategy, service marketing, SWOT analysis, Porter’s analysis, guerrilla marketing, word of mouth
Rozsah průvodní práce
82 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma Projekt propagace ZOO Zlín na Slovensku je rozdělena do dvou základních částí - teoretické a praktické.
Cílem teoretické části byl průzkum literárních pramenů k dané problematice marketingové komunikace a popis jednotlivých metod propagace. Jsou zde zmíněny také specifika vyplývající z marketingu služeb.
Praktická část se dále člení na analýzu a projekt. V analytické části je zahrnut popis organizace ZOO Zlín, její SWOT analýza a na základě Porterova modelu pěti sil je zmapována také konkurence na západním a středním Slovensku. Projektová část obsahuje strategie nezbytné při tvorbě marketingové kampaně. Následně je zakončena nákladovou analýzou.
Anotace v angličtině
The master thesis on the topic The Promotion project of ZOO Zlín in Slovakia is divided into two parts - theoretical and practical.
The aim of the theoretical part was a research of literary sources concerning marketing communication and description of various methods of promotion. The specifics of service marketing are mentioned here as well.
The practical part is subdivided into an analysis and a project. The analytical part includes description of the organization ZOO Zlín, the SWOT analysis and the competitive situation in the Slovakian market is charted based on the Porter’s five forces model. The part which deals with project implementation contains strategies that are essential for creation of marketing promotion. This part is concluded with cost analysis.
Klíčová slova
propagace, marketingová komunikační strategie, marketing služeb, SWOT analýza, Porterova analýza, guerilla marketing, word of mouth
Klíčová slova v angličtině
promotion, marketing communication strategy, service marketing, SWOT analysis, Porter’s analysis, guerrilla marketing, word of mouth
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte výběr, sjednocení a rozbor literárních pramenů a zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti propagace a marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou organizaci, zpracujte analýzu současného stavu a porovnejte její možnou konkurenceschopnost na slovenském trhu.
Vypracujte projekt propagace se zaměřením na potenciální návštěvníky ze středního a západního Slovenska, který povede ke zvýšení návštěvnosti zoo.
Projekt podrobte nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte výběr, sjednocení a rozbor literárních pramenů a zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti propagace a marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou organizaci, zpracujte analýzu současného stavu a porovnejte její možnou konkurenceschopnost na slovenském trhu.
Vypracujte projekt propagace se zaměřením na potenciální návštěvníky ze středního a západního Slovenska, který povede ke zvýšení návštěvnosti zoo.
Projekt podrobte nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[3] KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
[4] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
[5] ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[3] KASHANI, Kamran. Proč už neplatí tradiční marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7.
[4] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
[5] ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jaké postavení má ZOO Zlín vůči svojím konkurentem na SR? dr. Staňková
2. Měla by Vaše kampaň šanci realizovat v českých hypermarketech? Ing. Uher