Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami se specifickým zaměřením na ob-last sponzoringu a reklamy. Teoretická část práce je věnována sportu a sportovnímu mar-ketingu, jehož nedílnou součástí je sponzoring a reklama. Praktická část je zaměřena
na házenkářský klub HC Gumárny Zubří, je popsána jeho sportovní činnost a zhodnoceny jeho sponzorské a reklamní aktivity. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy
a doporučení s cílem dosáhnout zlepšení v této činnosti klubu.
Anotace v angličtině
The thesis about marketing activities with specified area of sponzoring and advertising. The theoretical part of thesis is about sport and sport marketing, which is an inseparable part of sponzoring and advertising. Practical part of the disertation is talking about han-dball club HC Gumarny Zubri, there is described his sporting activity and evaluated in this area. On the base of this analysis are processed propositions and recommendations with goal of improvement in club activites.
Klíčová slova
Sportovní marketing, sponzoring, fundraising, reklama, marketingový mix, marketingová komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Sport marketing, sponsoring, fundraising, advertising, marketing mix, marketing communications.
Rozsah průvodní práce
92
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami se specifickým zaměřením na ob-last sponzoringu a reklamy. Teoretická část práce je věnována sportu a sportovnímu mar-ketingu, jehož nedílnou součástí je sponzoring a reklama. Praktická část je zaměřena
na házenkářský klub HC Gumárny Zubří, je popsána jeho sportovní činnost a zhodnoceny jeho sponzorské a reklamní aktivity. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy
a doporučení s cílem dosáhnout zlepšení v této činnosti klubu.
Anotace v angličtině
The thesis about marketing activities with specified area of sponzoring and advertising. The theoretical part of thesis is about sport and sport marketing, which is an inseparable part of sponzoring and advertising. Practical part of the disertation is talking about han-dball club HC Gumarny Zubri, there is described his sporting activity and evaluated in this area. On the base of this analysis are processed propositions and recommendations with goal of improvement in club activites.
Klíčová slova
Sportovní marketing, sponzoring, fundraising, reklama, marketingový mix, marketingová komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Sport marketing, sponsoring, fundraising, advertising, marketing mix, marketing communications.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti sportovního marketingu, definujte reklamu a sponzoring a obecně specifikujte sport.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt na podporu činnosti klubu s využitím reklamy a sponzoringu.
Proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti sportovního marketingu, definujte reklamu a sponzoring a obecně specifikujte sport.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt na podporu činnosti klubu s využitím reklamy a sponzoringu.
Proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management sportu. 1. vyd. Praha : East West Publishing Company, 2000. 172 s. ISBN 80-7219-010-5.
2. DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
3. SEKOT, Aleš. Sport a společnost. 1. vyd. Brno : Paido, 2003. 191 s. ISBN 80-7315-047-6.
4. KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
1. ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management sportu. 1. vyd. Praha : East West Publishing Company, 2000. 172 s. ISBN 80-7219-010-5.
2. DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
3. SEKOT, Aleš. Sport a společnost. 1. vyd. Brno : Paido, 2003. 191 s. ISBN 80-7315-047-6.
4. KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. dotaz na spokojenost s reklamou v hale? dr. Kolčavová
2. Jaké % tvoří příjem ve sponzoringu? doc. Lipták