Diplomová práce je věnována plánu marketingové komunikace výrobků značky Znojmia, Hamé a. s.
Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a sestavením marketingového
komunikačního plánu. Představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části.
Analytická část zhodnocuje současnou situaci podniku, analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a posuzuje postavení výrobků mezi ostatními v rámci podniku. Nezbytnou součástí je i analýza marketingové komunikace v období dvou let.
Na základě získaných poznatků, je v projektové části sestaven marketingový komunikační plán pro nové bioprodukty Znojmia, které byly společností nedávno uvedeny na trh. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is dedicate to marketing communication product plan for brand
Znojmia, Hame a. s.
Theoretical part considers marketing communication and marketing communication plan setup. It presents solutions for creating analytic and project part.
Analytical part review company current situation, analyze external and internal
environment in the company and review product position with others within the company frame. Unavoidable part is to analyze marketing communications in two years time.
Marketing communication plan for new organic products Znojmia, hich were recently placed on the market by company is based on received information. Project undergoes time, risk and cost analysis.
marketing communication, marketing communication plan, time analysis, risk
analysis and cost analysis.
Rozsah průvodní práce
114 s., 12 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je věnována plánu marketingové komunikace výrobků značky Znojmia, Hamé a. s.
Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a sestavením marketingového
komunikačního plánu. Představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části.
Analytická část zhodnocuje současnou situaci podniku, analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a posuzuje postavení výrobků mezi ostatními v rámci podniku. Nezbytnou součástí je i analýza marketingové komunikace v období dvou let.
Na základě získaných poznatků, je v projektové části sestaven marketingový komunikační plán pro nové bioprodukty Znojmia, které byly společností nedávno uvedeny na trh. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is dedicate to marketing communication product plan for brand
Znojmia, Hame a. s.
Theoretical part considers marketing communication and marketing communication plan setup. It presents solutions for creating analytic and project part.
Analytical part review company current situation, analyze external and internal
environment in the company and review product position with others within the company frame. Unavoidable part is to analyze marketing communications in two years time.
Marketing communication plan for new organic products Znojmia, hich were recently placed on the market by company is based on received information. Project undergoes time, risk and cost analysis.
marketing communication, marketing communication plan, time analysis, risk
analysis and cost analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace výrobků značky Znojmia.
Na základě analýzy navrhněte marketingový komunikační plán pro daný produkt.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace výrobků značky Znojmia.
Na základě analýzy navrhněte marketingový komunikační plán pro daný produkt.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-731-8230-0.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 168 s. ISBN 80-7318-140-1.
[5] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 115 s. ISBN 80-7318-177-0.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-731-8230-0.
[3] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 168 s. ISBN 80-7318-140-1.
[5] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 115 s. ISBN 80-7318-177-0.