Podstatou obsahu diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro softwarovou divizi společnosti Astra 92, a.s., pro rok 2009/2010. Práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí v následujícím pořadí: teoretická, analytická a projektová. V první části jsou zahrnuty teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu.
Analytická část je zaměřena na situační analýzu firmy tzn. analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix, GE a BCG matice. Souhrnem poznatků z analytické části je vypracování SWOT analýzy.
V projektové části je navržen marketingový ''akční‘‘ plán pro danou softwarovou divizi, který je dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Content substance this diploma thesis is creating of marketing plan software division in company Astra 92, plc for the year 2009/2010. Thesis is divided into three consequential parts in the following sequence: theoretic, analytic and project. In the first part are included theoretical dates for marketing plan compilation.
The analytic part is focused on situation analyses ie. analyses of inside and outside environment, marketing mix, GE and BCG model. The summary of knowledge from analytical part is drawn up SWOT analyses.
In the project part is suggested the marketing ‘‘action‘‘ plan for this software division that will be below put through the time, cost and risk analyses.
Service marketing, marketing plan, PEST analyses, Porter’s model, GE model, BCG model, time analyses, cost analyses, risk analyses.
Rozsah průvodní práce
103 s., 17 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Podstatou obsahu diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro softwarovou divizi společnosti Astra 92, a.s., pro rok 2009/2010. Práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí v následujícím pořadí: teoretická, analytická a projektová. V první části jsou zahrnuty teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu.
Analytická část je zaměřena na situační analýzu firmy tzn. analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix, GE a BCG matice. Souhrnem poznatků z analytické části je vypracování SWOT analýzy.
V projektové části je navržen marketingový ''akční‘‘ plán pro danou softwarovou divizi, který je dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
Content substance this diploma thesis is creating of marketing plan software division in company Astra 92, plc for the year 2009/2010. Thesis is divided into three consequential parts in the following sequence: theoretic, analytic and project. In the first part are included theoretical dates for marketing plan compilation.
The analytic part is focused on situation analyses ie. analyses of inside and outside environment, marketing mix, GE and BCG model. The summary of knowledge from analytical part is drawn up SWOT analyses.
In the project part is suggested the marketing ‘‘action‘‘ plan for this software division that will be below put through the time, cost and risk analyses.
Service marketing, marketing plan, PEST analyses, Porter’s model, GE model, BCG model, time analyses, cost analyses, risk analyses.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte uvedené literární prameny a formulujte teoretická východiska pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Podrobte situační analýze současný stav společnosti.
Na základě vypracované analýzy navrhněte marketingový plán pro danou společnost.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte uvedené literární prameny a formulujte teoretická východiska pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Podrobte situační analýze současný stav společnosti.
Na základě vypracované analýzy navrhněte marketingový plán pro danou společnost.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P., Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] FORET, M., PROCHÁZKA, P., VACULÍK, J. Marketing - základy a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Zlín, Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[4] KOTLER, P., KELLER, K. Marketing a management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] KOTLER, P. Marketing management - Anylýza, plánování, využití, kontrola. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P., Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] FORET, M., PROCHÁZKA, P., VACULÍK, J. Marketing - základy a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Zlín, Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[4] KOTLER, P., KELLER, K. Marketing a management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] KOTLER, P. Marketing management - Anylýza, plánování, využití, kontrola. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Co je prvním krokem při tvorbě marketingového plánu? prof. Němeček
2. Jaká je současná situace na trhu projektantských služeb? prof. Němeček