Diplomová práce řeší projekt marketingového řízení a je zpracována pro firmu FPO s.r.o. zabývající se především prodejem výpočetní techniky. Nejprve jsou v teoretické části zpra-covány literární zdroje z oblasti marketingového řízení, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sestavení a realizaci marketingového řízení. Projektová část definuje marke-tingové strategie a cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časo-vé, nákladové a rizikové analýzy. V závěru diplomové práce je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového řízení firmy FPO s.r.o. má přispět k zavedení marketingového řízení ve firmě.
Anotace v angličtině
The Master thesis is dealing with a project of marketing management and is composed for the company FPO s.r.o. which works with the selling of the computing technology. First of all the literary sources from the marketing management realm are processed in the theoreti-cal part, in the next part of the work there is a layout analysis and a project. The layout analysis is the evaluation of the particular areas and the facts, which have an influence on a construction and an implementation of the marketing management. The project part defines the marketing strategies and the company objectives, action programs, which are a basis for the process of the time, cost and risk analysis. At the end of the Master thesis, the project is subjected to the cost and risk analysis. The project of the marketing management imple-mentation in the company FPO s.r.o. should assist in the implementation of the marketing management in the company.
Klíčová slova
marketing, marketingové řízení, marketingový mix, SWOT a PEST analýza, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing management, marketing mix, SWOT and PEST analysis, marketing communication
Rozsah průvodní práce
74 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce řeší projekt marketingového řízení a je zpracována pro firmu FPO s.r.o. zabývající se především prodejem výpočetní techniky. Nejprve jsou v teoretické části zpra-covány literární zdroje z oblasti marketingového řízení, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sestavení a realizaci marketingového řízení. Projektová část definuje marke-tingové strategie a cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časo-vé, nákladové a rizikové analýzy. V závěru diplomové práce je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového řízení firmy FPO s.r.o. má přispět k zavedení marketingového řízení ve firmě.
Anotace v angličtině
The Master thesis is dealing with a project of marketing management and is composed for the company FPO s.r.o. which works with the selling of the computing technology. First of all the literary sources from the marketing management realm are processed in the theoreti-cal part, in the next part of the work there is a layout analysis and a project. The layout analysis is the evaluation of the particular areas and the facts, which have an influence on a construction and an implementation of the marketing management. The project part defines the marketing strategies and the company objectives, action programs, which are a basis for the process of the time, cost and risk analysis. At the end of the Master thesis, the project is subjected to the cost and risk analysis. The project of the marketing management imple-mentation in the company FPO s.r.o. should assist in the implementation of the marketing management in the company.
Klíčová slova
marketing, marketingové řízení, marketingový mix, SWOT a PEST analýza, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing management, marketing mix, SWOT and PEST analysis, marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.
Vypracujte projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.
Podrobte projekt ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.
Vypracujte projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.
Podrobte projekt ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. rozšířené vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997. 275 s. ISBN 80-210-1681-7.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[5] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. rozšířené vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997. 275 s. ISBN 80-210-1681-7.
[3] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[5] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jak se bude v budoucnosti vyvíjet kurz dolaru? doc. Kubík