Diplomová práce se zabývá problematikou strategie rozvoje podniku Czech Style. V úvodní cásti jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti strategie, rozvoje podniku a strategické analýzy firemního prostredí. V praktické cásti je provedena analýza soucasného stavu rozvoje podniku. Dále jsou zde uvedeny analýzy obecného a oborového okolí, SWOT a další analytické metody uplatnitelné pri analýze. Na základe provedených analýz je v projektové cásti stanovena strategie rozvoje podniku Czech Style, spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the problems of the strategy development of the firm Czech Style. In the first part is compiled the theoretical knowledge from area of strategy, company development and strategic analysis of the corporation neighbourhood. The practical part of the thesis includes the analysis of current state of the company development. Further there are presented analyses of common and occupational neighbourhood, SWOT and other analytic methods applicable in analyses. On the basis of performed analyses is in the practical part determined the development strategy of the firm Czech Style, spol. s r. o.
Strategy, an expansion strategy, SWOT, PEST, competition, time analyses, cost analyses, risk analyses
Rozsah průvodní práce
85 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou strategie rozvoje podniku Czech Style. V úvodní cásti jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti strategie, rozvoje podniku a strategické analýzy firemního prostredí. V praktické cásti je provedena analýza soucasného stavu rozvoje podniku. Dále jsou zde uvedeny analýzy obecného a oborového okolí, SWOT a další analytické metody uplatnitelné pri analýze. Na základe provedených analýz je v projektové cásti stanovena strategie rozvoje podniku Czech Style, spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the problems of the strategy development of the firm Czech Style. In the first part is compiled the theoretical knowledge from area of strategy, company development and strategic analysis of the corporation neighbourhood. The practical part of the thesis includes the analysis of current state of the company development. Further there are presented analyses of common and occupational neighbourhood, SWOT and other analytic methods applicable in analyses. On the basis of performed analyses is in the practical part determined the development strategy of the firm Czech Style, spol. s r. o.
Strategy, an expansion strategy, SWOT, PEST, competition, time analyses, cost analyses, risk analyses
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti strategie a strategického managementu.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik Czech Style, spol. s r. o. a využijte poznatků literárního průzkumu a informací z podnikových zdrojů ke kritickému posouzení současného stavu strategického rozvoje podniku.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte a identifikujte současné problémy firmy v oblasti strategie rozvoje.
Zpracujte projekt strategického rozvoje firmy Czech Style, spol. s r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti strategie a strategického managementu.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik Czech Style, spol. s r. o. a využijte poznatků literárního průzkumu a informací z podnikových zdrojů ke kritickému posouzení současného stavu strategického rozvoje podniku.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte a identifikujte současné problémy firmy v oblasti strategie rozvoje.
Zpracujte projekt strategického rozvoje firmy Czech Style, spol. s r. o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOWMAN, C. Strategický management. Praha: Grada, 1996. 147 s. ISBN 80-7169-230-1.
[2] KEŘKOVSKÝ, M. Strategické řízení. Praha: C. H. Beck, 2003. 172 s. ISBN 80- 7179-578-X.
[3] KOTLER, P. Marketing. Management. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[4] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[5] SEDLÁČKOVÁ, H. Strategická analýza. Praha: C. H. Beck, 2000. 101 s. ISBN 80-7179-422-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BOWMAN, C. Strategický management. Praha: Grada, 1996. 147 s. ISBN 80-7169-230-1.
[2] KEŘKOVSKÝ, M. Strategické řízení. Praha: C. H. Beck, 2003. 172 s. ISBN 80- 7179-578-X.
[3] KOTLER, P. Marketing. Management. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[4] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[5] SEDLÁČKOVÁ, H. Strategická analýza. Praha: C. H. Beck, 2000. 101 s. ISBN 80-7179-422-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jak můžete dokázat vypočítání návratnosti investic?
2. Kolik % trhu může firma získat? prof. Němeček
3. Čtou motorkáři časopisy a poslouchají rádio? dr. Staňková