Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport.
V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu.
Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku.
V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy takové projekty, díky kterým by společnost mohla využít nástrojů guerilla marketingu tak, aby nekonvenční a zároveň efektivní cestou propagovala novou řadu snowboardů SG pro rok 2009/2010 a zároveň tak dostala značku SG do povědomí zákazníků.
Annotation in English
This diploma thesis is concerned with the application of the guerilla marketing in the TrueSport Company.
In the theoretical part, efficient literary publications and the Internet sources that are re-lated to the topic are elaborated.
The analytic part consists of the description of the company, its actual marketing activities, marketing analysis and evaluation of the questionnaire.
In the last part - the project part - the TrueSport Company is offered such projects that would help the company to use the guerilla marketing instruments in order to unconven-tionally and effectively promote the new series of SG snowboards in 2009/2010 and at the same time to make the customers aware of SG trademark.
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport.
V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu.
Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku.
V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy takové projekty, díky kterým by společnost mohla využít nástrojů guerilla marketingu tak, aby nekonvenční a zároveň efektivní cestou propagovala novou řadu snowboardů SG pro rok 2009/2010 a zároveň tak dostala značku SG do povědomí zákazníků.
Annotation in English
This diploma thesis is concerned with the application of the guerilla marketing in the TrueSport Company.
In the theoretical part, efficient literary publications and the Internet sources that are re-lated to the topic are elaborated.
The analytic part consists of the description of the company, its actual marketing activities, marketing analysis and evaluation of the questionnaire.
In the last part - the project part - the TrueSport Company is offered such projects that would help the company to use the guerilla marketing instruments in order to unconven-tionally and effectively promote the new series of SG snowboards in 2009/2010 and at the same time to make the customers aware of SG trademark.
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu se zaměřením na guerilla marketing.
Formulujte teoretická východiska pro řešení zadaného tématu.
II. Praktická část
Ve firmě TrueSport proveďte analýzu zaměřenou na sortiment produktů a její dosavadní marketingovou činnost.
Vypracujte dotazník a následně vyhodnoťte zjištěné výsledky.
Sestavte marketingový projekt s využitím guerilla marketingu ve společnosti TrueSport.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingu se zaměřením na guerilla marketing.
Formulujte teoretická východiska pro řešení zadaného tématu.
II. Praktická část
Ve firmě TrueSport proveďte analýzu zaměřenou na sortiment produktů a její dosavadní marketingovou činnost.
Vypracujte dotazník a následně vyhodnoťte zjištěné výsledky.
Sestavte marketingový projekt s využitím guerilla marketingu ve společnosti TrueSport.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
[1] BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. vyd. Praha: Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout světové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] LEVINSON, J. Guerrilla marketing in 30 days: a 30 days tactiacal plan to maximize profits and increase customers. Irvine: Enterpreneur Media, 2005. 267 s. ISBN 193253129-7.
[4] LEVINSON, J. Padesát zlatých pravidel ofenzivního marketingu: Guerilla Marketing Excellence. Praha: Management Press, 1996. 249 s. ISBN 80-85603-96-9.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Recommended resources
[1] BUREŠ, I. Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci. 2. vyd. Praha: Management Press, 2002. 175 s. ISBN 80-7261-060-0.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout světové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] LEVINSON, J. Guerrilla marketing in 30 days: a 30 days tactiacal plan to maximize profits and increase customers. Irvine: Enterpreneur Media, 2005. 267 s. ISBN 193253129-7.
[4] LEVINSON, J. Padesát zlatých pravidel ofenzivního marketingu: Guerilla Marketing Excellence. Praha: Management Press, 1996. 249 s. ISBN 80-85603-96-9.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
1. Jak jste přišli na částku určenou na reklamní kampaň?
2. Definujte jednotlivé druhy marketingu, které máte uvedené v práci? prof. Němeček