Tato diplomová práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a klade důraz na oblast výstavnictví a event marketing. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace a charakterizuje oblast výstavnictví ve vztahu k marketingové komunikaci. Problematiku marketingové komunikace práce v praktické části aplikuje na výstavní akci Tuning Salon Brno a nechybí ani analýza současného stavu aktivit v této oblasti. Na zákla-dě analýzy je sestaven projekt využití marketingové komunikace se zaměřením na potenci-ální návštěvníky a sponzory akce, který vede k upevnění postavení Tuning Salonu Brno na tematicky zaměřeném trhu. Celý projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication theory and practice, and emphasizes the area of exhibiting and event marketing. The theory part focuses on marketing communication tools, and defines the exhibiting area in relation to marketing communication. In the practical part, the matters of marketing communication are applied to exhibiting event Tuning Salon Brno, and there is also the analysis of current activity conditions in this area. On the basis of the analysis, there has been drafted a project of pragmatic marketing communication targeted at potential customers and sponsors of the event. This heads towards consolidation of the position of Tuning Salon Brno within the topic-oriented market. The whole project is remitted to expenditure and risk analysis.
marketing communication, advertisement, public relations, communication mix, event marketing, exhibiting, exhibition
Rozsah průvodní práce
107 s., 10 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá teorií a praxí marketingových komunikací a klade důraz na oblast výstavnictví a event marketing. Teoretická část se zabývá nástroji marketingové komunikace a charakterizuje oblast výstavnictví ve vztahu k marketingové komunikaci. Problematiku marketingové komunikace práce v praktické části aplikuje na výstavní akci Tuning Salon Brno a nechybí ani analýza současného stavu aktivit v této oblasti. Na zákla-dě analýzy je sestaven projekt využití marketingové komunikace se zaměřením na potenci-ální návštěvníky a sponzory akce, který vede k upevnění postavení Tuning Salonu Brno na tematicky zaměřeném trhu. Celý projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication theory and practice, and emphasizes the area of exhibiting and event marketing. The theory part focuses on marketing communication tools, and defines the exhibiting area in relation to marketing communication. In the practical part, the matters of marketing communication are applied to exhibiting event Tuning Salon Brno, and there is also the analysis of current activity conditions in this area. On the basis of the analysis, there has been drafted a project of pragmatic marketing communication targeted at potential customers and sponsors of the event. This heads towards consolidation of the position of Tuning Salon Brno within the topic-oriented market. The whole project is remitted to expenditure and risk analysis.
marketing communication, advertisement, public relations, communication mix, event marketing, exhibiting, exhibition
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů a teoretických znalostí zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti výstavnictví a marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Popište výstavní akci Tuning Salon Brno a zpracujte analýzu současného stavu aktivit marketingové komunikace, které se v rámci této akce realizují.
Vypracujte projekt využití marketingové komunikace se zaměřením na potenciální sponzory a návštěvníky akce, který povede k upevnění postavení Tuning Salonu Brno na tematicky zaměřeném trhu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů a teoretických znalostí zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti výstavnictví a marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Popište výstavní akci Tuning Salon Brno a zpracujte analýzu současného stavu aktivit marketingové komunikace, které se v rámci této akce realizují.
Vypracujte projekt využití marketingové komunikace se zaměřením na potenciální sponzory a návštěvníky akce, který povede k upevnění postavení Tuning Salonu Brno na tematicky zaměřeném trhu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd., Praha : Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
[1] CLOW, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd., Praha : Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jak jste došli k vyčisleným nákladům na bannerovou reklamu? doc. Březinová
2. Jaké optimalizační metody jste v práci použili? dr. Staňková