Tématem diplomové práce je využití systému EDI - Electronic Data Interchange a internetového portálu společnosti REHAU, s.r.o. jejich zákazníky. Dle charakteru objednávek by měl byt na základě analýzy dat získaných z dotazníkového a databázového šetřeni, zjištěn potenciál zákazníků REHAU. Cílem práce je, aby zákazníci společnosti REHAU co možná nejvíce využívali internetového portálu a objednávkového systému EDI. Ve studii je dále kladen důraz na zavedení internetového portálu a EDI u zákazníků. Porovnání pozitivních a negativních stránek objednávkového procesu u firmy Kuchyně Voráč, s.r.o. a Richter+Frenzel, s.r.o.
Anotace v angličtině
The subject of the master thesis is a use of EDI system - Electronic Data Intercharge - and the Internet portal of the company REHAU, Ltd. by their costumers. With the help of analysis based on data collected from questionaire and database research, should be find out, according to a purchase orders character, a potential of customers who are beneficial for the company. The aim of the master thesis is to make customers of the company REHAU, Ltd. use the purchase order system EDI and their Internet portal as much as possible. In the master thesis is as well put emphasis on introduction of EDI system and comparison of positives and negatives of purchase order process for customers Kuchyně Voráč, s.r.o. and Richter+Frenzel, s.r.o.
Klíčová slova
Informační systém, EDI, Zákaznický portál, objednávkový systém, elektronické podnikání
Klíčová slova v angličtině
Information system, EDI, customer portal, purchase order system, e-business.
Rozsah průvodní práce
99
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je využití systému EDI - Electronic Data Interchange a internetového portálu společnosti REHAU, s.r.o. jejich zákazníky. Dle charakteru objednávek by měl byt na základě analýzy dat získaných z dotazníkového a databázového šetřeni, zjištěn potenciál zákazníků REHAU. Cílem práce je, aby zákazníci společnosti REHAU co možná nejvíce využívali internetového portálu a objednávkového systému EDI. Ve studii je dále kladen důraz na zavedení internetového portálu a EDI u zákazníků. Porovnání pozitivních a negativních stránek objednávkového procesu u firmy Kuchyně Voráč, s.r.o. a Richter+Frenzel, s.r.o.
Anotace v angličtině
The subject of the master thesis is a use of EDI system - Electronic Data Intercharge - and the Internet portal of the company REHAU, Ltd. by their costumers. With the help of analysis based on data collected from questionaire and database research, should be find out, according to a purchase orders character, a potential of customers who are beneficial for the company. The aim of the master thesis is to make customers of the company REHAU, Ltd. use the purchase order system EDI and their Internet portal as much as possible. In the master thesis is as well put emphasis on introduction of EDI system and comparison of positives and negatives of purchase order process for customers Kuchyně Voráč, s.r.o. and Richter+Frenzel, s.r.o.
Klíčová slova
Informační systém, EDI, Zákaznický portál, objednávkový systém, elektronické podnikání
Klíčová slova v angličtině
Information system, EDI, customer portal, purchase order system, e-business.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o internetovém marketingu a informačních systémech podniku.
II. Praktická část
Analyzujte současné možnosti využití internetového obchodu a informačního systému EDI zákazníky firmy REHAU.
Zpracujte dotazníkové šetření a vyhodnoťte využívání internetového obchodu a informačního systému EDI.
Vypracujte projekt zavedení objednávkového systému pro vybrané zákazníky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o internetovém marketingu a informačních systémech podniku.
II. Praktická část
Analyzujte současné možnosti využití internetového obchodu a informačního systému EDI zákazníky firmy REHAU.
Zpracujte dotazníkové šetření a vyhodnoťte využívání internetového obchodu a informačního systému EDI.
Vypracujte projekt zavedení objednávkového systému pro vybrané zákazníky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce : internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN-technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
[2] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[3] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[4] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] SODOMKA, Petr. Informační systémy v podnikové praxi. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2006. 330 s. ISBN 80-251-1200-4.
Seznam doporučené literatury
[1] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce : internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN-technická literatura, 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0.
[2] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[3] BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[4] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] SODOMKA, Petr. Informační systémy v podnikové praxi. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2006. 330 s. ISBN 80-251-1200-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Jaký je rozdíl mezi IRP a EDI? doc. Lipták
2. Kdy se objevil IS EDI? dr. Dobeš