Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s. Teoretická část pojednává o poznatcích z oblasti spokojenosti zaměstnanců a jejich motivace. Analytická část se zabývá zjištěním současného stavu spokojenosti zaměstnanců za pomoci dotazníkového šetření. Ukázalo se, že výsledky dotazníků slouží jako základ tvorby projektu. Na základě analýzy byl zpracován projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti. Jedná se o rozšíření nabídky zaměstnaneckých výhod a změnu systému odměňování zaměstnanců. U projektu byla provedena nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The aim of my final paper is to create the project of increasing satisfaction of the employees in the company Kooperativa pojišťovna, a.s. The theoretical part is dealing with the piece of knowledge of the employee´s satisfaction and their motivation. The analytic part is dealing with state-of-the-art satisfaction employees inquest with the help of questionnaire inquiry. Inquiries results serve as a base of the project creation. Analytic part is
basis for the project of increasing satisfaction employees working in the company Kooperativa pojišťovna, a.s. I t means that this part is concerning about enlargement of the employee´s privilegies and change of remuneration employees system. The load, time and risk analysis were done.
Klíčová slova
pracovní spokojenost, dotazníkové šetření, zaměstnanecké výhody, systém odměňování
Klíčová slova v angličtině
working satisfaction, questionnaire inquiry, employee's benefits, remuneration
system
Rozsah průvodní práce
73 s., 14 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s. Teoretická část pojednává o poznatcích z oblasti spokojenosti zaměstnanců a jejich motivace. Analytická část se zabývá zjištěním současného stavu spokojenosti zaměstnanců za pomoci dotazníkového šetření. Ukázalo se, že výsledky dotazníků slouží jako základ tvorby projektu. Na základě analýzy byl zpracován projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti. Jedná se o rozšíření nabídky zaměstnaneckých výhod a změnu systému odměňování zaměstnanců. U projektu byla provedena nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The aim of my final paper is to create the project of increasing satisfaction of the employees in the company Kooperativa pojišťovna, a.s. The theoretical part is dealing with the piece of knowledge of the employee´s satisfaction and their motivation. The analytic part is dealing with state-of-the-art satisfaction employees inquest with the help of questionnaire inquiry. Inquiries results serve as a base of the project creation. Analytic part is
basis for the project of increasing satisfaction employees working in the company Kooperativa pojišťovna, a.s. I t means that this part is concerning about enlargement of the employee´s privilegies and change of remuneration employees system. The load, time and risk analysis were done.
Klíčová slova
pracovní spokojenost, dotazníkové šetření, zaměstnanecké výhody, systém odměňování
Klíčová slova v angličtině
working satisfaction, questionnaire inquiry, employee's benefits, remuneration
system
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti spokojenosti zaměstnanců a jejich motivace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti spokojenosti zaměstnanců a jejich motivace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Proveďte nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] MAYEROVÁ, M., RŮŽIČKA, J. Moderní personální management. 1.vyd. Jino-čany : H and H, 2000. 173 s. ISBN 80-86022-65-X.
[3] BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. Psychologie a sociologie řízení. 3. vyd. Praha : Management Press, s.r.o., 2007. 798 s. ISBN 978-80-7261-169-0.
[4] KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. 3. vyd. Praha : Management Press, 2002. 337 s. ISBN 80-7261-033-3.
[5] KOUBEK, J. Personální práce v malých podnicích. 1vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r.o., 1996. 200 s. ISBN 80-7169-206-9.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] MAYEROVÁ, M., RŮŽIČKA, J. Moderní personální management. 1.vyd. Jino-čany : H and H, 2000. 173 s. ISBN 80-86022-65-X.
[3] BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. Psychologie a sociologie řízení. 3. vyd. Praha : Management Press, s.r.o., 2007. 798 s. ISBN 978-80-7261-169-0.
[4] KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. 3. vyd. Praha : Management Press, 2002. 337 s. ISBN 80-7261-033-3.
[5] KOUBEK, J. Personální práce v malých podnicích. 1vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r.o., 1996. 200 s. ISBN 80-7169-206-9.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Význam benefitů ve firmě? doc. Lipták
2. Osobní plán? dr. Pilík
3. Důvody nespokojenosti pracovnků? dr. Kolčavová
4. Spojistost spokojenosti zaměstnanců a zákazníků? prof. Stávková