Diplomová práce se, na základě teoretických poznatků, zabývá založením nového podniku služeb ve Zlíně - v oblasti pohostinství - baru. Na základě výsledků provedených analýz - analýzy konkurence dle Porterova modelu pěti konkurenčních sil, průzkumu trhu na místním trhu Zlín, určení důvodů zájmu o založení tohoto podniku a analýzy právní formy podnikání, je zpracováno konkrétní řešení daného podniku služeb. Závěrem projektu je zhodnocení možných rizik projektu a vypracování SWOT analýzy.
Anotace v angličtině
The graduation theses deals with foundation a new company with services in Zlín - in zone of hospitality - club on the basis of theoretically pieces of knowledge. On the strength of outcomes of effected analyses - analysis of competition according to Porter´s model of five competition coaming, market research on the local market Zlín, determination reasons for interest about foundation this company and analyse of legal forms of business is elaborated factual project resolution existent company of services. Last of project are possible diversification analysis of project and SWOT analysis elaboration.
Klíčová slova
podnik, průzkum trhu, služby, marketing služeb, právní formy podnikání, společnost s ručením omezeným, zakladatelský rozpočet, podnikatelský plán, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
Company, Market Research, Services, Service Marketing, Analyse of Legal Forms of Business, Limited Company, Promotion Budget, Business Plan, Financial Plan
Rozsah průvodní práce
91 s., 32 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se, na základě teoretických poznatků, zabývá založením nového podniku služeb ve Zlíně - v oblasti pohostinství - baru. Na základě výsledků provedených analýz - analýzy konkurence dle Porterova modelu pěti konkurenčních sil, průzkumu trhu na místním trhu Zlín, určení důvodů zájmu o založení tohoto podniku a analýzy právní formy podnikání, je zpracováno konkrétní řešení daného podniku služeb. Závěrem projektu je zhodnocení možných rizik projektu a vypracování SWOT analýzy.
Anotace v angličtině
The graduation theses deals with foundation a new company with services in Zlín - in zone of hospitality - club on the basis of theoretically pieces of knowledge. On the strength of outcomes of effected analyses - analysis of competition according to Porter´s model of five competition coaming, market research on the local market Zlín, determination reasons for interest about foundation this company and analyse of legal forms of business is elaborated factual project resolution existent company of services. Last of project are possible diversification analysis of project and SWOT analysis elaboration.
Klíčová slova
podnik, průzkum trhu, služby, marketing služeb, právní formy podnikání, společnost s ručením omezeným, zakladatelský rozpočet, podnikatelský plán, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
Company, Market Research, Services, Service Marketing, Analyse of Legal Forms of Business, Limited Company, Promotion Budget, Business Plan, Financial Plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku a marketingového průzkumu.
Charakterizujte oblast služeb s důrazem na pohostinství - bary.
II. Praktická část
Zpracujte důvody zájmu v oblasti služeb - volný čas - pohostinství.
Proveďte průzkum trhu v oblasti podniky služeb - bary na místním trhu Zlín.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení zvoleného podniku nabízejícího služby v oblasti pohostinství - bar.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku a marketingového průzkumu.
Charakterizujte oblast služeb s důrazem na pohostinství - bary.
II. Praktická část
Zpracujte důvody zájmu v oblasti služeb - volný čas - pohostinství.
Proveďte průzkum trhu v oblasti podniky služeb - bary na místním trhu Zlín.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení zvoleného podniku nabízejícího služby v oblasti pohostinství - bar.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2
[2] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9
[3] MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2
[4] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4
[5] VEBER, J., SRPOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6
Seznam doporučené literatury
[1] FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 356 s. ISBN 80-247-0939-2
[2] HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9
[3] MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2
[4] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4
[5] VEBER, J., SRPOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Můžete Vaše tvrzení uvedené v práci "dosažní zisku" podložit ekonomicky? Jaká je min. návštěvnost? Máte ukotveny ceny? Jak chcete zajistit své ekonomické cíle? (dr. Dohnalová)
Jak je Vaše provozovna prostorná? Jaká vícekriteriální ukazatele byste měla sledovat? (dr. Hrazdilová Bočková)
Na základě čeho jste si stanovila 5% tržní podíl? Jaká je Vaše konkurence? Nebudou stoly pro 2 překážkou? Jak budete inzerovat Vaši propagaci? Kolik předpokládáte, že se Vám sejde žádostí o místo? Stihnete přečíst všechny životopisy za 1 den? Kde jindy, v souvislosti se zaměstnanci, se budete muset registrovat? (dr. Matošková)
Kolik studentů vidíte jako zákazníky? Neuvažovala jste o vytvoření finančního plánu? Chybí stanovení zisku nebo ztráty. Návrh "implementačního plánu" a rozbor jeho složek. Riziko x úvěr x cash flow, eliminace rizika. (doc. Drábek)
Už jste někdy v této oblasti podnikala? (prof. Smolík)