Diplomová práce řeší problematiku zavedení Letní školy na FaME, UTB.
Teoretická část uvádí základy vzdělávání, její znaky odlišující se od ostatního zboží. Popisuje systém vzdělávání a její významný prvek - vysokoškolské vzdělání, které je po-skytováno jedním z typů neziskové veřejnoprávní organizace, jakou je vysoká škola.
Následuje detailní popis jednoho z trendů na univerzitách - letní škola. Čtenáři se na základě analýzy z dotazníkového šetření na straně nabídky a poptávky vzdělávacích služeb dozvědí, jaký je stav v současné době na trhu letních škol.
Praktická část popisuje projekt zavedení Letní školy na FaME, UTB: koncepce, pro-cesní plánování, plánování obsahu a struktury aktivit Letní školy, plánování zdrojů a re-zerv, analýza rizik.
Anotace v angličtině
The feasibility implementation of the Summer School at FAME, TBU was investi-gated in this thesis.
The foundations of education was presented in the theoretical part, and the characte-ristic was different from other goods. The education system was also described, and the essential element was a university education which was provided by one type of non-profit organizations, such as a university.
Summer school organization, as one of the trends at universities was descriped in detail. The state of the Summer schools market was defined by questionnaire survey´s ana-lysis of the supply and demand of educational services.
The project of the Summer School implementation at FaME, TBU was desribed in the practical part, such as, the conception, process planning, the content and structure plan-ning of summer school activities, planning resources and reserves, risk analysis.
Klíčová slova
Neziskové organizace, služby, vzdělávání, vzdělávací systém, veřejná škola, podni-katelská univerzita, Letní škola
Klíčová slova v angličtině
Non-profit organizations, services, education, education system, public school, business university, Summer School
Rozsah průvodní práce
91 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce řeší problematiku zavedení Letní školy na FaME, UTB.
Teoretická část uvádí základy vzdělávání, její znaky odlišující se od ostatního zboží. Popisuje systém vzdělávání a její významný prvek - vysokoškolské vzdělání, které je po-skytováno jedním z typů neziskové veřejnoprávní organizace, jakou je vysoká škola.
Následuje detailní popis jednoho z trendů na univerzitách - letní škola. Čtenáři se na základě analýzy z dotazníkového šetření na straně nabídky a poptávky vzdělávacích služeb dozvědí, jaký je stav v současné době na trhu letních škol.
Praktická část popisuje projekt zavedení Letní školy na FaME, UTB: koncepce, pro-cesní plánování, plánování obsahu a struktury aktivit Letní školy, plánování zdrojů a re-zerv, analýza rizik.
Anotace v angličtině
The feasibility implementation of the Summer School at FAME, TBU was investi-gated in this thesis.
The foundations of education was presented in the theoretical part, and the characte-ristic was different from other goods. The education system was also described, and the essential element was a university education which was provided by one type of non-profit organizations, such as a university.
Summer school organization, as one of the trends at universities was descriped in detail. The state of the Summer schools market was defined by questionnaire survey´s ana-lysis of the supply and demand of educational services.
The project of the Summer School implementation at FaME, TBU was desribed in the practical part, such as, the conception, process planning, the content and structure plan-ning of summer school activities, planning resources and reserves, risk analysis.
Klíčová slova
Neziskové organizace, služby, vzdělávání, vzdělávací systém, veřejná škola, podni-katelská univerzita, Letní škola
Klíčová slova v angličtině
Non-profit organizations, services, education, education system, public school, business university, Summer School
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se zapojení vysokých škol do celoživotního vzdělávání formou Letní školy.
Zhodnoťte současný stav problematiky Letních škol jako součásti celoživotního vzdělávání a zapojení vysokých škol do tohoto procesu.
II. Praktická část
Analyzujte poptávku a cilové skupiny pro Letní školu na téma "Euro ve střední Evropě ve světle ekonomické krize".
Vypracujte projekt Letní školy na FaME UTB s projektováním cílů, postupu zavedení a základních údajů časového plánování.
Vyhodnoťte možné zavedení letní školy na FaME UTB a očekávané přínosy, rizika a náklady.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se zapojení vysokých škol do celoživotního vzdělávání formou Letní školy.
Zhodnoťte současný stav problematiky Letních škol jako součásti celoživotního vzdělávání a zapojení vysokých škol do tohoto procesu.
II. Praktická část
Analyzujte poptávku a cilové skupiny pro Letní školu na téma "Euro ve střední Evropě ve světle ekonomické krize".
Vypracujte projekt Letní školy na FaME UTB s projektováním cílů, postupu zavedení a základních údajů časového plánování.
Vyhodnoťte možné zavedení letní školy na FaME UTB a očekávané přínosy, rizika a náklady.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ROSENAU, M.D. Řízení projektu. Brno: Computer Press, 2003. 344 s. ISBN 80-7226-218-1
[2] URBÁNEK, V. Financování vysokého školství. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2007. 163 s. ISBN 978-80-245-1313-3
[3] ÚZ č. 684 Školství, Úplné znění předpisů. Ostrava: Sagit, 2008. 464 s. ISBN 978-80-7208-698-6
[4] Výroční zpráva 2007. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Staré město: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 54 s. ISBN 978-8-7318-703-3
[5] www.euro.kurzy.cz/150385-pavel-kohout-pravdepodobne-dusledky-prijeti-eura/
Seznam doporučené literatury
[1] ROSENAU, M.D. Řízení projektu. Brno: Computer Press, 2003. 344 s. ISBN 80-7226-218-1
[2] URBÁNEK, V. Financování vysokého školství. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2007. 163 s. ISBN 978-80-245-1313-3
[3] ÚZ č. 684 Školství, Úplné znění předpisů. Ostrava: Sagit, 2008. 464 s. ISBN 978-80-7208-698-6
[4] Výroční zpráva 2007. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Staré město: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 54 s. ISBN 978-8-7318-703-3
[5] www.euro.kurzy.cz/150385-pavel-kohout-pravdepodobne-dusledky-prijeti-eura/
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jak si představujete realizaci osobních schůzek s Vámi uvedenými třemi přednášejícími? (dr. Tučková)