Bakalářská práce se zabývá problematikou doprovodných služeb. Teoretická část obsahuje souhrn teorie doprovodných služeb včetně ekonomického hodnocení. Praktická část je za-měřena na analýzu konkrétních doprovodných služeb a hodnocení jejich přínosů a nedo-statků. Závěrem práce je formulace návrhu a doporučení řešení dané problematiky.
Anotace v angličtině
The bachelor‘s thesis deals with customer services aspects. The theoretical part contains complex theory of customer services including economic evaluation. The practical part focuses on concrete customer services analysis and evaluate it’s benefits and insufficiency. Recommendations and proposal of solution of the issue are formulated in the conclusion.
Bakalářská práce se zabývá problematikou doprovodných služeb. Teoretická část obsahuje souhrn teorie doprovodných služeb včetně ekonomického hodnocení. Praktická část je za-měřena na analýzu konkrétních doprovodných služeb a hodnocení jejich přínosů a nedo-statků. Závěrem práce je formulace návrhu a doporučení řešení dané problematiky.
Anotace v angličtině
The bachelor‘s thesis deals with customer services aspects. The theoretical part contains complex theory of customer services including economic evaluation. The practical part focuses on concrete customer services analysis and evaluate it’s benefits and insufficiency. Recommendations and proposal of solution of the issue are formulated in the conclusion.
Na základě dostupné literatury zpracujte teorii doprovodných služeb.
Charakterizujte doprovodné služby v oblasti internetového prodeje.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu dosavadních doprovodných služeb společnosti včetně jejich přínosů a nedostatků.
Zpracujte návrh nové doprovodné služby. Proveďte kalkulaci nákladů a předpokládaných výnosů nové doprovodné služby.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teorii doprovodných služeb.
Charakterizujte doprovodné služby v oblasti internetového prodeje.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu dosavadních doprovodných služeb společnosti včetně jejich přínosů a nedostatků.
Zpracujte návrh nové doprovodné služby. Proveďte kalkulaci nákladů a předpokládaných výnosů nové doprovodné služby.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka: Kvalita služeb. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[3] NOVÝ, I., PETZOLD, J. Nespokojený zákazník - náš cíl?! Jak získat zákazníka špičkovými službami. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 160 s. ISBN 80-247-1321-7.
[4] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 474 s. ISBN 80-7179-892-4.
[5] ZÁMEČNÍK, R., TUČKOVÁ, Z., HROMKOVÁ, L. Podniková ekonomika II. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 194 s. ISBN 978-80-7318-624-1.
Seznam doporučené literatury
[1] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka: Kvalita služeb. 1. vyd. Praha: Management Press, 1994. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[3] NOVÝ, I., PETZOLD, J. Nespokojený zákazník - náš cíl?! Jak získat zákazníka špičkovými službami. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 160 s. ISBN 80-247-1321-7.
[4] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 474 s. ISBN 80-7179-892-4.
[5] ZÁMEČNÍK, R., TUČKOVÁ, Z., HROMKOVÁ, L. Podniková ekonomika II. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. 194 s. ISBN 978-80-7318-624-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dohnalová - Proč jste se zaměřila na tak úzkou pblast, Firma má určitě více dalších oblastí? Nanapadlo Vás zahrnout nějaké další služby, produkty?
dr. Šteker - Proč jste použili 35% sazbu na soc. pojištění?
Ing. Tomancová - V jakém jste vztahu s danou firmou? Může zákazník platit platební kartou? Musí se zákazník před nákupem registrovat? Jaké firma pposkytuje slevy? Jaká je největší konkurence Vaší firmy?