Tato práce si klade za cíl analyzovat internetové portály jako informační médium. Součástí práce je i detailní popis zásad tvorby internetových portálů. Práce se věnuje především srovnání a problematice návštěvnosti i obsahové struktuře dvou vybraných informačních webů Techno.cz a Vychytane.cz. V neposlední řadě představím standardní i nestandardní komunikační plochy a využití internetových portálů jako marketingový prostředek.
Anotace v angličtině
The true aim of the thesis is to analyze internet portals as an information medium. The de-tailed description of creation principles of internet portals is a part of this thesis. The main focus in devoted mainly to comparison and questions of visit rate and content structure of two chosen information web sites Techno.cz and Vychytane.cz. Last but not least I would like to introduce standard and nonstandard communication areas and utilization of internet portals as marketing instrument.
Klíčová slova
Internetové portály, SEO, SEM, cílové skupiny, výzkum, plánování kampaní, internet, návratnost investic, názory, analýza,
Klíčová slova v angličtině
Internet portals, SEO, SEM, target groups, investigation, campaign planning, internet, in-vestment return, opinions, analysis
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce si klade za cíl analyzovat internetové portály jako informační médium. Součástí práce je i detailní popis zásad tvorby internetových portálů. Práce se věnuje především srovnání a problematice návštěvnosti i obsahové struktuře dvou vybraných informačních webů Techno.cz a Vychytane.cz. V neposlední řadě představím standardní i nestandardní komunikační plochy a využití internetových portálů jako marketingový prostředek.
Anotace v angličtině
The true aim of the thesis is to analyze internet portals as an information medium. The de-tailed description of creation principles of internet portals is a part of this thesis. The main focus in devoted mainly to comparison and questions of visit rate and content structure of two chosen information web sites Techno.cz and Vychytane.cz. Last but not least I would like to introduce standard and nonstandard communication areas and utilization of internet portals as marketing instrument.
Klíčová slova
Internetové portály, SEO, SEM, cílové skupiny, výzkum, plánování kampaní, internet, návratnost investic, názory, analýza,
Klíčová slova v angličtině
Internet portals, SEO, SEM, target groups, investigation, campaign planning, internet, in-vestment return, opinions, analysis
Zásady pro vypracování
1. Stanovte nutnou teoretickou základnu pro uchopení Vašeho tématu, vyhněte se ovšem prostému opisu všeobecně známé teorie.
2. Proveďte literární rešerši týkající se daného tématu a zdůrazněte nepříliš známé fakty.
3. Definujte webový portál jako možný nástroj marketingových komunikací či médium, zabývejte se reklamním prostorem.
4. Proveďte srovnání dvou Vámi vybraných portálů z co největšího množství hledisek. Nezapomeňte si nejdříve jasně stanovit hodnotící kritéria.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte nutnou teoretickou základnu pro uchopení Vašeho tématu, vyhněte se ovšem prostému opisu všeobecně známé teorie.
2. Proveďte literární rešerši týkající se daného tématu a zdůrazněte nepříliš známé fakty.
3. Definujte webový portál jako možný nástroj marketingových komunikací či médium, zabývejte se reklamním prostorem.
4. Proveďte srovnání dvou Vámi vybraných portálů z co největšího množství hledisek. Nezapomeňte si nejdříve jasně stanovit hodnotící kritéria.
Seznam doporučené literatury
Kosek, J. PHP-tvorba interaktivních internetových aplikací
Phillips, D. Online public relations, Praha
Stuchlík, P. a Dvořáček, M. Marketing na internetu
DVOŘÁČEK, M. Kdo hledá, najde? Chip, říjen 2001, s. 110-113
GARRET, J.J. The Elements of User Experience. New Riders Publishing
ILLICH, M. Vyhledavače a jejich velká hra. [on-line] Internet Info s.r.o.,
NIELSEN, J. Intranet Portals: A Tool Metaphor for Corporate Information. [on-line]
VOSTRÝ, P. & CHURÁ M. Jak se pečou portály. Chip, leden 2002, s. 78-81.
Seznam doporučené literatury
Kosek, J. PHP-tvorba interaktivních internetových aplikací
Phillips, D. Online public relations, Praha
Stuchlík, P. a Dvořáček, M. Marketing na internetu
DVOŘÁČEK, M. Kdo hledá, najde? Chip, říjen 2001, s. 110-113
GARRET, J.J. The Elements of User Experience. New Riders Publishing
ILLICH, M. Vyhledavače a jejich velká hra. [on-line] Internet Info s.r.o.,
NIELSEN, J. Intranet Portals: A Tool Metaphor for Corporate Information. [on-line]
VOSTRÝ, P. & CHURÁ M. Jak se pečou portály. Chip, leden 2002, s. 78-81.