Předmětem práce je analýza vybraného on-line věrnostního programu. Program funguje pouze na principu internetové služby a spočívá ve sběru bodů na bodový účet účastníka programu, které získává za uskutečněné obchodní transakce. Získané body může uživatel následně použít jak na výběr dárku z katalogu odměn, tak k sázce v loterii nebo k propagaci svých aukcí formou placené partnerské služby, kdy obě služby jsou rovněž součástí věrnostního programu. Cílem práce je zjistit, zda je Aukro věrnostní program uživateli využívaný a zda je pro zákazníky dostatečným motivačním prvkem pro obchodování na Aukru. Práce rovněž sleduje pohled oslovených respondentů na věrnostní programy obecně a případně využití konkurenčních bonusových programů.
Anotace v angličtině
The main objective of the work is the analysis of the chosen on-line loyalty program. The program functions only as an internet service and consists of collecting the points received from the completed business transactions, to the User´s point account. The User can subsequently use the collected points for selection of the gift from the gift´s catalogue, as well as for the portery bid or the propagation of his/her auctions in a form of paid partner´s service, where both of the services are part of the loyalty program. The aim of the work is to find out whether Aukro´s loyalty program is used by Users and whether it is an enough motivational element for trading on Aukro. The work also monitor the addressed respondent´s view of the loyalty programs in general and eventual use of the competetion´s bonus programs.
Předmětem práce je analýza vybraného on-line věrnostního programu. Program funguje pouze na principu internetové služby a spočívá ve sběru bodů na bodový účet účastníka programu, které získává za uskutečněné obchodní transakce. Získané body může uživatel následně použít jak na výběr dárku z katalogu odměn, tak k sázce v loterii nebo k propagaci svých aukcí formou placené partnerské služby, kdy obě služby jsou rovněž součástí věrnostního programu. Cílem práce je zjistit, zda je Aukro věrnostní program uživateli využívaný a zda je pro zákazníky dostatečným motivačním prvkem pro obchodování na Aukru. Práce rovněž sleduje pohled oslovených respondentů na věrnostní programy obecně a případně využití konkurenčních bonusových programů.
Anotace v angličtině
The main objective of the work is the analysis of the chosen on-line loyalty program. The program functions only as an internet service and consists of collecting the points received from the completed business transactions, to the User´s point account. The User can subsequently use the collected points for selection of the gift from the gift´s catalogue, as well as for the portery bid or the propagation of his/her auctions in a form of paid partner´s service, where both of the services are part of the loyalty program. The aim of the work is to find out whether Aukro´s loyalty program is used by Users and whether it is an enough motivational element for trading on Aukro. The work also monitor the addressed respondent´s view of the loyalty programs in general and eventual use of the competetion´s bonus programs.
1. Charakterizujte zaměření práce, proveďte literární rešerši a stanovte hypotézy.
2. V teoretické části se zaměřte na věrnostní programy, určete jejich místo v rámci marketingových komunikací, popište jejich význam.
3. Charakterizujte firmu Aukro a její věrnostní program.
4. Proveďte analýzu věrnostního programu a vyhodnoťte. Vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce, proveďte literární rešerši a stanovte hypotézy.
2. V teoretické části se zaměřte na věrnostní programy, určete jejich místo v rámci marketingových komunikací, popište jejich význam.
3. Charakterizujte firmu Aukro a její věrnostní program.
4. Proveďte analýzu věrnostního programu a vyhodnoťte. Vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
Pelsmacker, P.: Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1.
Blažková, M.: Jak využít internet v marketingu. Grada Publishing, Praha 2005. Počet stran 156. ISBN 80-247-1095-1.
Smith, P.: Moderní marketing. Computer Press, Praha 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Tellis J., G.: Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000. Počet stran 620. ISBN 80-7169-997-7.
Kozel, R.,: Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing, Praha 2005. Počet stran 277. ISBN: 80-247-0966-X.
Seznam doporučené literatury
Pelsmacker, P.: Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1.
Blažková, M.: Jak využít internet v marketingu. Grada Publishing, Praha 2005. Počet stran 156. ISBN 80-247-1095-1.
Smith, P.: Moderní marketing. Computer Press, Praha 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Tellis J., G.: Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000. Počet stran 620. ISBN 80-7169-997-7.
Kozel, R.,: Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing, Praha 2005. Počet stran 277. ISBN: 80-247-0966-X.